گلایه جلالی از ۳ گل دردناک استقلال

به گزارش بصیر، مجید جلالی پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل استقلال گفت: بسیار دردناک است که در چنین بازی مهمی ۳ گل روی ضربات ایستگاهی بخوریم اما باید بگویم ما در طراحی کارهایمان خوب بودیم و چیزی که می‌خواستیم را بچه‌ها تا حدود زیادی انجام دادند. از آنها راضی هستم و باید بگویم روی بی‌تجربگی مفرط‌مان شکست خوردیم.

وی ادامه داد: گل اولی که خوردیم روی پرتاب اوت دستی و شروع مجدد بود و استقلالی‌ها دو گل دیگرشان را نیز روی ضربات کاشته به ثمر رساندند و تمام بازی خوب ما بدون اندوخته به پایان رسید که این برای ما ناراحت کننده است.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه چه زمانی تیمش بهتر خواهد شد و نتیجه بهتری می‌گیرد گفت: وقتی تیمی خوب بازی می‌کند می‌توان به آن امیدوار بود. ما در کنار خوب بودن موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانیم بهتر از این نتیجه بگیریم. در ۳،۴ بازی که انجام شده موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و باید بگویم که این جزو مسئولیت‌های مربیان است که این معضل را درست کنند تا به راحتی موقعیت‌هایمان از دست ندهیم.

جلالی تاکید کرد: وقتی می‌توانیم خوب بازی کنیم و حتی در بازی جلو بیفتیم یعنی اینکه تیم‌مان خوب بازی می‌کند اما نتوانستیم امتیازی کسب کنیم. ما نمی‌توانیم در ضربات ایستگاهی سازماندهی خوبی داشته باشیم و باید روی این مسئله کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارد مدافعان کناری تیمش از بازیکنان استقلال مدام دریبل می‌خوردند اظهار داشت: ما باید در واقعیت‌ها خیلی چیزها را قبول کنیم نمی‌توان گفت کیفیت تکنیکی بازیکنان دو تیم یک اندازه است و ما با کیفیتی که داشتیم خوب بودیم و بچه‌ها تمام توان خود را گذاشتند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا