اختصاصی/ به همت پایگاه مقاومت شهید قلی پور

جام یادواره شهدای روستای سوته برگزار شد

به گزارش بصیر، حسن علیزاده مسئول تربیت بدنی پایگاه شهید قلی پور سوته در حاشیه مراسم اختتامیه این رقابتها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جام یادواره شهدای روستای سوتهبا حضور ۱۱ تیم و در دو گروه به صورت دوره ای برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این رقابتها تیم های شهیدان قنبرنیا و شهید حسینی از گروه یک و شهیدان قلی پور و شهید جعفری از گروه دو به جمع چهار تیم پایانی راه یافتند که درپایان تیم شهید سید محمود حسینی توانست با پیرزی بر رقبای خود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

علیزاده افزود: این رقابت ها که از سوی پایگاه شهید قلی پور صورت پذیرفت، به دلیل آنکه بعد از چند سال این روستا شاهد برگزاری چنین رقابتهایی بود استقبال خوبی از بسیجیان و مردم این روستا صورت پذیرفت.

مسئول تربیت بدنی پایگاه شهید قلی پور سوته ضمن تقدیر از سید عسگری داداش نژاد فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این روستا، اظهار داشت: در پایان این رقابتها به تیم های اول تا سوم به رسم یادبود جوایزی اهدا گردید.

علیزاده اذعان داشت: لازم به ذکر است که تمامی دست اندرکاران برگزاری این رقابتها بسیجی هستند و همچنین نام تمامی این تیم ها از نام شهدای این روستا انتخاب شده است.

وی در پایان از زحمات داوران این رقابتها آقایان مرتضی موسویان، فرامرز حسین نیا، ایرج آقالری و سید حسن حسینی و همچنین از سید خلیل حسینی تبار گوینده سالن تقدیر و تشکر داریم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا