اختصاصی بصیر

دیدار آزادگان فریدونکناری با امام جمعه

IMG_2483

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، به مناسبت ورود آزادگان عزيز به ميهن اسلامی و  با هماهنگی هیئت فرهنگی مذهبی آزادگان شهرستان فریدونکنار و با حضور رئيس بنياد شهيد و امور ایثارگران، تعدادي از آزادگان به نمايندگي از آزادگان شهرستان جهت تجديد ميثاق با ولايت فقيه و آرمانهاي ايشان با امام جمعه این شهرستان بعنوان نماينده ولي فقيه در فضائی معنوی و سرشار از صمیمیت دیدار کردند.

 امام جمعه فریدونکنار در سخنان خود، پس از تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، آزادگان را مظهر صبر و استقامت معرفی کرد.

وی در ادامه سخنان خود از سید آزادگان ، سید علی اکبر ابوترابی به نیکی یاد کرد و از آزادگان خواست حتما خاطرات دوران اسارت را  با توجه به اینکه تلخ است اما بر روی کاغذ آورده شود تا آیندگان بدانند شما چه فداکاریهای انجام دادید.

IMG_2487

در اين ديدار  مسئول اجرایی هیئت فرهنگی مذهبی آزادگان شهرستان فریدونکنار ضمن قدردانی از امام جمعه محترم از حمایتهای معنوی نسبت به آزادگان ، بیاناتی از دوران اسارت ، به نمایندگی از آزادگان شهرستان اعلام داشت و بر پايبندی آزادگان به اصول و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت و دستاوردهاي شهيدان تاکید کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا