اختصاصی بصیر

پیام فرمانده سپاه کربلا به اولین یادواره ساحلی شهدای شاخص فریدونکنار

بصیر/ سردار فرماندهی محترم سپاه کربلا به اولین یادواره شهدای شاخص ۹۳ شهرستان فریدونکنار پیامی صادر کردند،متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشت سال دفاع مقدس تبلور صلابت مردم ایران است. در این دوران پیر و جوان، مرد و زن همه همت خود را مصروف پاسداری از کیان دین و مرزهای این سرزمین مقدس کردند.

سلحشوری، آزادگی، آئین مندی و نبوغ به عنوان چهار عنصر اصلی تشکیل دهنده باور مردمان این سرزمین، سبب ساز این حماسه عظیم شد. تاسی به فرهنگ غنی عاشورای حسینی(ع) که ریشه در آموزه های دین اسلام داشت نیز در تعمیق فرهنگ دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرد.

در طول جنگ تحمیلی همه ایران، یکپارچه و متحد همه بضاعت خود را در طبق اخلاص نهادند و این ایثار سبب شد تا افتخار پیروزی نصیب ما شود و خفت شکست، دامن صدام و حامیان او را بگیرد.

خطه شریف مازندران و به طور اخص اهالی شهرستان شهید پرور فریدونکنار نیز به رسالت خود در قبال این هجمه همه جانبه به بهترین نحو عمل کردند و در تاریخ حماسی ما برگ زرینی دارند، خصوصا اینکه در طول سالهای دفاع مقدس، این شهرستان محل اعزام کاروانهای رزمندگان به سوی جبهه های نور علیه ظلمت و متبرک به قدوم سربازان امام زمان(عج) و شهیدان راه حق بود.

تقدیم ۳۵۰ شهید به علمداری سردار سپاه اسلام حاج حسین بصیر و شهدای شاخص سال ۹۳ این خطه مبارک(شهید سید علی اصغر ربیع نتاج و شهید زین العابدین اختیاری) خود سند پایداری و مقاومت شیرمندان و شیزنان این خطه است.

ضمن گرامی داشت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و یاد و خاطره این ره یافتگان به ساحت حضرت دوست، از مردم شریف این منطقه و دست اندرکاران یادواره که برگزاری اش مصادف با سالروز شهادت صادق آل محمد موسس فقه جعفری است کمال سپاس و امتنان را داشته و از درگاه خداوند منان خواهانم که ما را ار ادامه دهندگان راه این شهیدان شاهد قرار دهد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا