اختصاصی/ مدیر اجرایی یادواره شهدای شاخص فریدونکنار

برگزاری یادواره شهدا رسالت و وظیفه ماست

به گزارش بصیر، ابوالقاسم فرجی در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه برگزاری اولین یادواره شهدای شاخص شهرستان فریدونکنار، اظهار داشت: اولین یادواره ساحلی شهدای شهرستان به محوریت دو شهید شاخص شهید هنرمند سید علی اصغر ربیع نتاج شهید شاخص شهرستان و شهید علی اختیاری شهید شاخص اصناف استان مازندران با حضور معاونت فرهنگی سپاه کربلا، فرماندهی ناحیه شهرستان، مسئول سازمان بسیج اصناف استان، معاون سازمان بسیج هنرمندان استان و با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین ادارات و نهادها در شام شهادت رئیس مذهب تشیع در پارک ساحلی لاله فریدونکنار برگزار شد.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در این یادواره، افزود: استقبال بی نظیر مردم شهید پرور فریدونکنار و مسافران نشان از عشق مردم به نظام و آرمانهای شهدا بوده است.

فرجی با اشاره به اینکه کار ما در قبال ایثار شهدا قابل ذکر نیست، عنوان داشت: تمام تلاش ما بر این بود که با برگزاری یک برنامه جامع و کامل ضمن انجام رسالت، در حد توان وظیفه خود را در قبال شهدا به انجام برسانیم.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار در ادامه با بیان اینکه این برنامه در راستای جشنواره تابستانی ساحل سالم و پارک پاک برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به مناسبت شام شهادت امام جعفر صادق رئیس مکتب تشیع این مراسم برگزار شد.

فرجی تصریح کرد: همچنین روز دوشنبه در سالن صدا و سیمای کشور اجلاسیه نهایی کنگره شهدای کشور برگزار می شود که قرار است در این مراسم از خانواده شهید شاخص اصناف استان مازندران شهید علی اختیاری تجلیل و تقدیر شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا