اختصاصی/ رئیس کتابخانه عمومی فریدونکنار

تنها منبع درآمد ما شهرداری است/ حضور بیش از ۴ هزار نفر در کتابخانه عمومی فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مهدی مهدی نیا در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: در حال حاضر حاضر ۷۴۴ نفر عضو در این مدت در کتابخانه داریم که در طول این ۵ ماه ۸۵۵۵ کتاب از این نهاد به امانت سپرده شد که همچنان کتابهای ادبیاتی در رتبه نخست امانت و کتابهای دینی و کودکان در رتبه های بعدی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۴۰ کتاب بیرون از کتابخانه به امانت داده ایم، عنوان داشت: ۲۳۵۱ جلد کتاب کمک آموزشی و کودک به امانت در سالن کتابخانه داده شد.

مهدی نیا در ادامه با بیان اینکه کتابهای دریافتی و اهدایی در این ۵ ماه ۳۳۳ عنوان جلد کتاب بوده است، اذعان داشت: ۸۰ عنوان با ۱۸۴ جلد کتاب از استان به کتابخانه فریدونکنار اهدا شد.

رئیس کتابخانه های عمومی فریدونکنار یادآور شد: در این ۵ ماه ۲۵۵۵ مرد و ۲۸۶۰ زن به کتابخانه مراجعه کردند که همانند سالهای گذشته بانوان بیشترین مراجعه کننده به این نهاد بوده اند.

مهدی نیا با اشاره به فعالیت هایی که در این اداره صورت می پذیرد، گفت: کلاس قصه گویی ویژه کودکان ۴ تا ۶ سال، کلاس کتابخوانی به همراه نمایش، نمایشگاه کتاب، اوقات فراغت کلاس نقاشی و مشاوره، برنامه کتاب سازی با موضوع حرف دل بچه ها برای مادر و آموزش خانواده از مهمترین این برنامه ها بوده است.

رئیس کتابخانه های عمومی فریدونکنار خاطرنشان کرد: ۶ هزار متر زمین ازشورای گذشته دریافت کردیم و امروز نیز به کمک این شورا و اعضای مجمع این نهاد را راه اندازی نمودیم.

وی از برگزاری جشنواره انجمن خیرین در ماه های آینده در فریدونکنار خبر داد و گفت: یک نهاد غیر دولتی هستیم و باید درآمد زا باشیم اما تنها منابع درآمدی ما شهرداری است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا