حمله مدافع سپاهان به سرمربی فولاد

به گزارش بصیر، هادی عقیلی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان معتقد است که این تیم در بازی با فولاد فوق العاده بازی کرد و فقط خوش شانسی تیم حریف مانع از برد سپاهان شد. عقیلی با اینکه تیمش در دو بازی اخیر ۵ امتیاز از دست داد معتقد است که این موضوع نگران کننده نیست و از دست دادن صدرجدول هم در حال حاضر چندان اهمیت ندارد. مصاحبه هادی عقیلی را در زیر بخوانید:

 

بازی با فولاد  چطور بود؟

ما بعد از آن مسابقه ای که جلوی نفت انجام دادیم و خوب بازی نکردیم در این مسابقه فوق العاده بودیم. ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و متاسفانه بدشانس بودیم، این در حالی است که فولاد از یک موقعیت ۴۰ درصدی به گل رسید. من فکر می‌کنم هر چه حسین فرکی در فولاد کاشت اسکوچیچ بر باد داد!

منظورت چیست؟

پارسال فولاد خیلی خوب فوتبال بازی می‌ کرد ولی تیم امسال طور دیگری بازی می‌کند. آنها در این مسابقه خیلی خوش شانس بودند و فکر می‌ کنم در بازی های دیگر هم اینطوری امتیاز گرفتند. فکر می‌ کنم اسکوچیچ خیلی خوب جفت ۶ می‌ آورد.

در ۲ بازی اخیر ۵ امتیاز از دست دادید و استقلال هم صدرنشین شد در این مورد چه صحبتی داری؟

ما در بازی قبلی خوب نبودیم ولی در این مسابقه فوق العاده کار کردیم در ضمن باید بگویم که در این ۲ هفته با تیم هایی بازی کردیم که سال گذشته در بالای جدول بودند. باز هم می‌ گویم که فولاد خوش شانس بود. هر چند که باید بگویم گل سروش رفیعی خیلی قشنگ بود. تازه ۵ هفته گذشته و از دست دادن صدرنشینی زیاد مهم نیست.

در شرایطی که سپاهان مشکل کمبود مدافع دارد تو هم برای دربی اصفهان ۳ اخطاره شدی. فکر  نمی‌ کنی خیلی راحت کارت زرد گرفتی؟

متاسفانه این اتفاق افتاد ولی ما به اندازه کافی بازیکن جوان و باتجربه در پست دفاع داریم. نفراتی مثل عبدالله کرمی، علی احمدی، مرادمند و آقایی می‌ توانند از پس مهاجمان ذوب‌آهن بربیایند.

چرا لیگ ایران با افت شدید تماشاگر مواجه شده است؟

این موضوع از چند دریچه قابل بررسی است. یکی از دلایلش دیدگاهی است که الان در مورد فوتبالیست ها وجود دارد و این به خاطر جوی است که در مورد بازیکنان درست شد. همه جا گفتند فوتبالیست ها میلیاردی پول می‌ گیرند تا فشار را روی آنها بیاندازند و همین موضوع باعث شد تا مردم از فوتبالیست ها زده شوند. بحث دیگر هم به مشکلات استادیوم ها مربوط می‌ شود که واقعا امکانات ندارد و به تماشاگر احترام گذاشته  نمی‌شود. اگر استادیوم های قطر در ایران بود مطمئن باشید تماشاگر به استادیوم می‌ آمد. ما نیاز داریم تا در هر شهر یک استادیوم استاندارد داشته باشیم ولی متاسفانه نداریم.لازم نيست يك استاديوم ۱۰۰ هزار نفري بسازيم كه ۱۰ هزار نفر بيايند.استاديوم ۲۰ هزار نفري هم كه بسازيم كافي است به شرطي كه امكانات داشته باشد.
 
قبول داری کیفیت بازی ها هم خوب نیست؟

این موضوع به مسائل پایه ای و ساختار فوتبال ایران مربوط می‌ شود که در نهایت روی بازی های تیم‌ملی‌ و همچنین باشگاه ها تاثیر می‌ گذارد.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا