گودرزي:کي‌روش بايد تابع قوانين فدراسيون باشد

وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز در ادامه سفر به اصفهان جلسه‌ای را با روسا و نایب رئیس‌های هیئت‌های ورزشی استان اصفهان و رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار کرد.

به نقل از فارس، روسای هیئت‌های ورزشی استان در این دیدار پیرامون مشکلات ورزش اصفهان که بیشتر حول محورهای مالی بود با وزیر ورزش و جوانان گفت‌وگو و مشکلات خود را مطرح کرده و از وزیر خواستار حل این مشکلات شدند.

وزیر در این دیدار گفت: در کمال تاسف ۲۸۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان اصفهان وجود دارد و آقایان هر کجا که رسیده‌اند کلنگ احداث یک مجموعه ورزشی را زده‌اند.

وی تصریح کرد: در صورتی‌ که این ۲۸۰ پروژه را تقسیم بر ۱۰ می‌کردیم می‌توانستیم ۲۸ پروژه را به صورت کامل تکمیل کنیم و این بهتر از این بود که این تعداد پروژه نیمه تمام ورزشی داشته باشیم و ورزشگاه نقش جهان با این وضعیت مواجه شود.

گودرزی ادامه داد: به اصفهان سفر کرده‌ام تا بتوانم مشکلات نقش جهان را حل کنم.

وی در ادامه به وضعیت قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: کی‌روش مربی هر رشته‌ای هم که باشد، باید تابع قوانین فدراسیون باشد و در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال نیز اشتباه داشته باشد مجمع را برگزار و رئیس را عوض می‌کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا