اختصاصی/ همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین

آئین افتتاحیه برق بخش دهفری انجام شد/ تصاویر

DSCN7052

با حضور محمد حسین زاده لداری فرماندار، مهندس سماگوش قائم مقام توزیع برق استان، تیمورنژاد مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ، نصیری بخشدار دهفری، سید قاسم حسینیان بخشدار مرکزی، سرهنگ مهدی نریمانی فرمانده نیروی انتظامی، مسئولین ادارات و نهادها و خانواده معظم شهدایفریدونکنار سرپرستی توزیع برق بخش دهفری افتتاح شد.

DSCN7079

به دنبال سرعت خدمت رسانی به مردم هستیم

در ابتدای این جلسه مهندس گرائیلی رئیس امور توزیع برق فریدونکنار ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و تقدیر از و تشکر از مردم بخش دهفری از در اختیار گذاشتن این ساختمان، اظهار داشت: ۵۲۰ پست هوایی در امور برق فریدونکنار وجود دارد که ۲۱۰ مورد آن در بخش دهفری است.

وی با اشاره به اینکه از تعداد ۳۴ پست زمینی موجود در فریدونکنار ۲ پست در بخش دهفری قرار دارد، تصریح کرد: در فریدونکنار ۸ فیدر ۲۰ کیلوولت موجود است که ۲ فیدر آن مربوط به بخش دهفری است.

گرائیلی همچنین با بیان اینکه ۷۸ کات اوت فیوز دار در طول خط در فریدونکنار قرار دارد، گفت: از این تعداد ۳۳ مورد در بخش دهفری موجود می باشد.

رئیس  امور توزیع برق فریدونکنار با اشاره به اینکه ۴۸۵۰ چراغ روشنایی در فریدونکنار نصب شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۴۵۰ چراغ روشنایی در بخش دهفری نصب گردیده است.

گرائیلی همچنین عنوان داشت: در شهرستان فریدونکنار ۲۹۴۰۰ مشترک وجود دارد که از این تعداد ۷۰۶۰ مشترک در بخش دهفری حضور دارند.

وی تصریح کرد: آخرین روستای حوزه استحفاظی از جنوب روستای زاهد کلا با ۲۵ کیلومتر فاصله، از غرب روستای حسین آباد با ۷ کیلومتر، از شرق خزرشهر شمالی و جنوبی با ۵ کیلومتر و از شمال تا محدوده دریا ۲ کیلومتر می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهداف خود از تاسیس پروژه بخش برق دهفری پرداخت و گفت: پیشروی به سمت مشترکین در پیشخوان خدمت در مرکز بخش دهفری، کاهش زمان انتظار رفع خاموشی، کاهش زمان پروسه واگذاری انشعابات عادی به متقاضیان روستایی، سرویس دهی و ارائه خدمات به مشترکین در مرکز بخش، حضور میدانی در بخش، جهت رسیدگی به مشکلات مردم عزیز و پیگیری اجرای پروژه های توسعه و اصلاح از مهمترین اداف ما از ایجاد این بخش می باشد.

DSCN7071

گفتنی است مهدی مهدی زاده به عنوان سرپرست امور توزیع بخش دهفری مشغول به فعالیت شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا