اختصاصی/ همزمان با هفته دولت و از سوی حوزه محمد رسول الله(ص)

کلنگ احداث ساختمان پایگاه شهید صیاد شیرازی به زمین نشست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، همزمان با هفته دولت و از سوی حوزه محمد رسول الله(ص) فریدونکنار و با حضور سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه، هادی و مهدی بصیر، علیرضا پوررسول فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب، اعضای شورای پایگاه و اهالی منطقه،   کلنگ احداث ساختمان پایگاه شهید صیاد شیرازی این حوزه به زمین نشست.

20140825_113913_94718 

سرهنگ سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار در حاشیه این مراسم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، عنوان داشت: پایگاه شهید صیاد شیرازی در منطقه خط سوته واقع شده و از امکانات فرهنگی کافی برخوردار نیست و حتی در این منطقه مسجد برای اقامه نماز از سوی نمازگزاران وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع بنا بر این شد تا با ساخت این پایگاه یک فضای فرهنگی ایجاد کنیم تا هم مردم بتوانند از آن استفاده کنند و هم مراسم و جلسات این پایگاه در آن برگزار شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: نگاه سپاه برای سازماندهی و حضور نیروهای بسیجی با محوریت فرهنگی است، قطعا این برنامه مکانی را می خواهد که امور فرهنگی به ویژه طرح شجره طیبه صالحین در آن به خوبی برگزار شود که قطعا در جذب و ایجاد انگیزه جوانان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

20140825_113913_113322

مصطفی آزادی کناری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کلنگ احداث ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی حوزه محمد رسول الله شهرستان فریدونکنار امروز به زمین نشست که به کمک سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا، ناحیه مقاومت فریدونکنار و کمک های مردمی این مجموعه ساخته می شود.

وی تصریح کرد: برای این ساختمان ۲۰۰ متر زیربنا در نظر گرفته شد که یک سالن همایش برای جلسات و یک مجموعه اداری هم دارد.

فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص) فریدونکنار اذعان داشت:  با توجه به اینکه درهفته دولت هستیم و دولت می تواند کمک کار خوبی برای ما در این موضوع باشد، این فرصت را مغتنم شمردیم و با حضور تعدادی از مسئولین، اعضای شورا، اهالی محل و تعدادی از اعضای شورای این پایگاه کلنگ  احداث ساختمان را به زمین زدیم.

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه از سال ۱۳۸۷ در این منطقه تاسیس شد و ۵ سال بعد از فعالیت برادران، پایگاه حورا خواهران نیز شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر سه حلقه صاحین در این پایگاه فعالیت می کند.

آزادی کناری ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای شهر فریدونکنار جهت اهدا و واگذاری این زمین به پایگاه مقاومت بسیج صیاد شیرازی، یادآور شد: در این پایگاه تیم های ورزشی فوتبال و تکواندو نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا