اختصاصی/ قائم مقام شرکت توزیع برق مازندران

شاخص مصرف ایران نسبت به کشورهای دیگر نگران کننده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سماگوش در جمع مردم و مسئولین بخش دهفری شهرستان فریدونکنار در امور توزیع نیروی برق این بخش، اظهار داشت: استراتژی شرکت توزیع برق استان این است که مراکز خدمت رسانی به مردم چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ الکترونیکی گسترش یابد تا مردم به راحتی به امکانات ما دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال افزایش رضای مردم هستیم، تصریح کرد: در استان مازندران هیچ روستایی حتی در مناطق صعب العبور بدون برق نداریم و به دورترین نقاط نیز برق رسانی شده است.

سماگوش عنوان داشت: در دنیا میزان برخورداری از برق یکی از شاخص های توسعه یافتگی محسوب می شود که ایران رتبه خوبی در جهان داراست.

قائم مقام شرکت توزیع برق استان مازندران خواستار مصرف بهینه برق از سوی خانواده ها شد و خاطرنشان کرد: شاخص مصرف ایران نسبت به کشورهای دیگر نگران کننده است متاسفانه طی تابستان سال گذشته تا امروز ۲۲ تا ۲۴ درصد رشد بار سرانه داشتیم.

وی با اشاره به اینکه تابستان برای ما همانند میدان جنگ است، عنوان داشت: ضریب اطمینان شبکه ۱٫۲ است که دائما بهبود می یابد.

سماگوش در ادامه با بیان اینکه آیا نسل بعدی توانایی تامین انرژی مورد نیاز خود را دارد یا خیر، گفت: توسعه پایدار توسعه ای است که بدون آنکه به نسل بعد لطمه ای وارد شود رفاه این نسل را تامین کنند که این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا