اظهارات قابل تامل مدیر کل امور بانوان استانداری:

تفکیک جنسیتی توهین به حرمت مرد و زن است

به گزارش بصیر : مریم چمشیدی نیز در حاشیه مراسم افتتاح پارک خانواده در فریدونکنار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: نگاه ما یک نگاه فرابخشی است و هر اتفاقی که در این حوزه می افتد منحصر به جای خاصی نیست.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: از جمله این مسائل توسعه سلامت بانوان است که این امر بخش های مختلفی را مربوط می شود که یکی از این بخش توسعه قسمت های تفریحی و رفاهی برای آنان است که این بوستان های بانوان و خانواده می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه معتقد به احداث بناهای جدید نیستیم، گفت: با توجه به وضعیت فعلی دولت که باید در تمام زمینه ها به آن کمک شود معتقدیم که از مکانهای مغفول مانده مانند این مکان استفاده بهینه شود و در واقع کمک به همه زنانی است که یک مکان را به عنوان فضایی امن برای گذران اوقات فراغت بهره ببرند.

مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری مازندران از برگزاری کلاسهای ارتقای سطح آگاهی بانوان استان مازندران خبر داد و گفت: حدود ۱۴ هزار بانو در استان مازندران از این کلاس ها استفاده کردند و همچنین توجه ویژه ای به بحث زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست داریم.

جمشیدی ادامه داد: ایجاد امکانات کارآفرینی و رفاهی برای خروج از فقر تا رسیدن به سطح آگاهی بالا و آرامش یکی دیگر از دغدغه های ما برای بانوان استان است و تحکیم خانواده از دیگر دغدغه های ماست که برای این منظور کارهایی چون جشنواره زوج های خوشبخت را در سطح استان برگزار نمودیم.

وی تصریح کرد: هر چیزی را اگر بخواهیم تخصصی و ویژه کنیم ستم به آن قشر است و من با تفکیک جنسیتی کاملا مخالفم و آنرا یک توهین به حرمت آن زن یا مرد می دانم، ایجاد یک کتابخانه تخصصی را هم چیز مفید و ضروری نمی دانم اما مجهز کردن کتابخانه های موجود به کتابهایی در این زمینه یک امر پسندیده می دانم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا