اختصاصی/فرماندار فریدونکنار

اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اول ماست

به گزارش بصیر:محمد حسین زاده فرماندار فریدونکنار در جمع مسئولین شهرستان فریدونکنار، اظهار داشت: امروز تمامی عزت های حاصله در کشور را مدیون خون شهدا و جانبازی رزمندگان اسلام هستیم و امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از سیره آنها در خدمت رسانی به مردم این خطه مبارک موفق باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت آب در شهرستان فریدونکنار در حالت بحرانی قرار دارد، تصریح کرد: کدورت آب از حد استاندارد در این شهرستان خارج شده و که آنرا با آب قوره اشتباه می گیریم.

حسین زاده با اشاره به اینکه در هفته گذشته مردم از آب چاه استفاده کردند، خاطرنشان کرد: در آب فریدونکنار منگنز و آهن بسیار بالاست و نیاز به تصفیه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه چاه آب در فریدونکنار در شهرستان آمل تعریف شده است و مربوط به سالهای ۶۴ و ۶۵ می شود، و ما در شهرستان با اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به دنبال انجام این کار مهم هستیم اما نیازمند به بیش از یک میلیارد دیگر هستیم تا در کوچکترین زمان این مشکل از بین رود.

حسین زاده در ادامه با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر نیز در تمام کشور با مشکل مواجه است، عنوان داشت: به دنبال این هستیم تا پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم که این پروژه یکی از این موارد است.

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: در خصوص مسکن مهر فرهنگیان نیز باید برنامه ویژه ای تدارک دیده شود تا بعد از چند سال که پیشرفت فیزیکی آن ۱۵ درصد است به رشد بیشتری برسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا