اختصاصی/بصیر گزارش می دهد

سخنان عجیب بخشدار دهفری در آئین تجلیل از کارمندان نمونه فریدونکنار

به گزارش بصیر:محمد مهدی نصیری کناری در آئین تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: دولت تدبیر راهبرد اعتدال را در پیش گرفته است و به دنبال ایجاد راهکارهای فضایی نیست.

وی تصریح کرد: انتخاب مردم در خرداد سال گذشته خردورزانه و عقل مدارانه بود و تدبیری که رئیس جمهور آنرا در ابتدای نام کابینه خود قرار داد نیز ناشی از رویکرد خردورزانه وی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ما نمی توانیم قدم در مسیر توسعه بگذاریم زمانی که برای مردم زندگی با کیفیت تعریف نکنیم، عنوان اشت: ارتقای کیفیت زندگی یکی از نکات اصلی زندگی پایدار است، ما نمی توانیم از تعالی و پیشرفت صحبت کنیم در حالیکه مردم ما با فقر دست و پنجه نرم می کنند و دولت نقش کمیته امداد بزرگ را به عهده بگیرد.

نصیری در ادامه با تاکید بر اینکه این دولت برنامه محور است، گفت: دولت در گذشته خزانه ای بزرگ بوده که بدون برنامه دست در جیبش کردند و پروژه های نیمه تمام از آن به یادگار گذاشتند، اما ما به دنبال رویکردی هستیم که با برنامه این وضعیت را بهبود بخشد.

وی با بیان اینکه ما با تنگنای افتتاح پروژه ها روبرو بوده ایم، گفت: پروژه های نیمه تمام و رها شده بدون هیچگونه تعریف اعتباری بر روی دست دولت مانده و باید تلاش شود با برنامه ریزی صحیح به هدف اصلی خود برسیم.

بخشدار دهفری فریدونکنار در ادامه با اشاره به عرصه سیاست خارجی ایران، اظهار داشت: در سیاست خارجی ایران نیز امید ایجاد شده و این امید نیز ناشی از تعدیل رویکردها در قالب نرمش قهرمانانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا