اختصاصی/فرماندار فریدونکنار خبر داد

استقرار ۵ اداره جدید در فریدونکنار

به گزارش بصیر:فرماندار فریدونکنار در جمع مدیران ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: دولتمردان اسوه صبر، استقامت و الگوهای اسلامی در کشور بوده اند و تلاش نموده اند همواره در راستای تعالی نظام قدم بردارند.

محمد حسین زاده تصریح کرد: عزت و ازادگی امروز را مدیون خون شهدا و کسانی هستم که جوانی خود را در راه نظام و انقلاب تقدیم کردند و این امر امروز وظیفه ما را سنگین تر می کند.

فرماندار فریدونکنار عنوان داشت: پروژه هایی که افتتاح شد طی یکسال گذشته کلنگ آن بر زمین زده شد و در سال جاری به اتمام رسید.

حسین زاده با اشاره به اینکه هدف این است که مردم دستاوردهای انقلاب را ببینند، گفت: دولت به دنبال عمل نمودن به شعارها و میدانی نمودن همه اهدافی است که در ادارات مطرح می شود.

وی عنوان داشت: این شهرستان پروژه های نیمه تمام بسیاری داردو پس از رایزنی با مدیران ارشد با تعریف اعتبار ویژه ای در رفع نواقص و مشکلات اقدام خواهد شد.

فرماندار فریدونکنار همچنین به استقرار اداراتی که در شهرستان صاحب نمایندگی هستند خبر داد و اظهار داشت: ۵ اداره بنا به اهمیت موضوع در فریدونکنار استقرار می یابد و اداراتی هم که فقط شعار به همکاری در این شهرستان می دهند بهتر است به پای کار آمده و دست از شعار بردارند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان فریدونکنار در ادامه اذعان داشت: اگر همه اقدامات ما بر قانون باشد و نه اینکه قانون شکنی کنیم، می توانیم مشکلات مردم را کم کنیم و تمام اهداف ما نیز این موضع می باشد.

حسین زاده همچنین به نحوه انتخاب کارمندان نمونه اشاره و خاطرنشان کرد: همه کارمندان نمونه هستند اما از مدیران خواسته ایم نمونه تر ها را معرفی کنندتا علاوه بر تجلیل از آنها برای دیگران نیز انگیزه به وجود آید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا