دشمن مربیان پرسپولیس!

بصیر،  نادر باقری به دفاع از عملکرد نیلسون کوریا پرداخت و گفت: منتقدان نیلسون یک بار دیگر بازی ما مقابل نفت تهران را مرور کنند تا ببینند که این دروازه‌بان در دو صحنه چطور ناجی دروازه پرسپولیس شد. به عقیده من عملکرد نیلسون در این بازی عالی بود و فقط در صحنه گل دوم نفت اشتباه داشت.


وی ادامه داد: در لحظات پایانی بازی با نفت ما روی دروازه این تیم حمله کردیم تا گل دوم را به ثمر برسانیم که بیرانوند دروازه‌بان این تیم توپ را مهار و با ضربه‌ای محکم آن را دور کرد. این توپ در اوج بدشانسی پشت محوطه جریمه ما به زمین خورد و چون زمین خراب بود توپ ارتفاع پیدا کرد و باعث شد اومانیا نتواند آن را دفع کند و نیلسون هم که به جلو آمده بود تا اومانیا راحت‌تر به او پاس دهد، غافلگیر شد. در واقع در این صحنه اومانیا ۶۰ درصد مقصر بود و نیلسون ۴۰ درصد، البته اگر خرابی زمین و خوش‌شانسی نفتی‌ها را نادیده بگیریم.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس که از انتقادات برخی پیشکسوتان این تیم خیلی دلخور بود در این خصوص تأکید کرد: اگر کارشناسان انتقادات فنی کنند آدم با جان و دل می‌پذیرد اما متأسفانه برخی دوستان که گرگ در لباس میش هستند با حرف‌های تخریبی خود به دنبال ضربه زدن به کادر فنی پرسپولیس هستند.

وی یادآور شد: آقای همیشه منتقد در این سال‌ها شدیدترین انتقادات از هر فردی که مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شده، داشته است. ناراحتی او به این خاطر است که کسی تحویلش نمی‌گیرد! البته هویت قلیچ در جامعه برای اهالی فوتبال مشخص است و دیگر نیازی نیست من چیزی در مورد او بگویم.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس با انتقاد از وحید قلیچ تصریح کرد: پرسپولیس هر وقت نتیجه خوب نگرفته قلیچ مصاحبه تندی علیه مربیان این تیم کرده و برای او فرقی نمی‌کند چه کسی روی نیمکت پرسپولیس نشسته باشد. او به نوعی دشمن همه مربیان پرسپولیس بوده است و جالب اینکه هیچکس تره هم برای حرف‌هایش خرد نمی‌کند!

باقری خاطرنشان کرد: نیلسون و سوشا از آمادگی فیزیکی عالی برخوردار هستند و هیچکس نمی‌تواند منکر این قضیه شود. هر دو آنها در تمرینات رقابت جانانه‌ای با یکدیگر دارند و سخت تلاش می‌کنند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. اینکه کدام یک از آنها در بازی با ذوب‌‌آهن به میدان می‌رود هنوز مشخص نیست و درخشان تصمیم نهایی را در این مورد اتخاذ خواهد کرد

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا