بصیر گزارش می دهد

دولت روحانی با روش اقتصادی فعلی خوش‌‌نام نمی‌ماند

به گزارش بصیر:

محمد غرضی امروز در گفتوگو با خبرنگار بلاغ از ساری، درخصوص عملکرد اقتصادی دولت یازدهم اظهار داشت: دولت در حوزه اقتصادی و برای جلوگیری از این مشکلات، همان روشی را در پیش گرفت که دولت‌های قبلی در دستور کار خویش قرار دادند.

وی افزود: این اقدامات دولت یازدهم سرنوشت روحانی را به سرنوشت سایر دولت‌ها دچار می‌کند و بنده احساس می‌کنم که با ادامه روش فعلی دولت روحانی نیز مانند دولت‌های قبلی خوش نام نماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عدم همراهی احزاب و گروه‌های سیاسی از زمان تشکیل دولت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: احزاب و گروه‌های سیاسی خیلی با دولت‌ها مواضع مشترک ندارند و دولت‌ها برای اینکه در این زمینه دچار مشکل نشوند، از قبل از تشکیل دولت باید نسبت به این مورد پیش بینی لازم را در دستور کار قرار دهند.

این مسئول درباره دستور قوه قضائیه برای فیلترکردن وایبر و واتساپ و سایر نرم افزارهای ارتباطی گفت: با دستور قضائی امکان جلوگیری از پیشرفت منفی آن وجود ندارد.

وی بیان داشت: صادر کردن حکم برای ابزار علمی به نوعی اتلاف وقت است و برای رفع مشکل نیاز است همه مسئولان برنامه مدونی در این ارتباط قرار دهند تا این ابزار برای توسعه کشور به کارگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا