اختصاصی/ تداوم صدر نشینی تکواندو اسدی در لیگ دسته اول کشور

باشگاه اسدی با اقتدار در صدر جدول لیگ یک ایستاد

DSC_0127

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، تیم تکواندو نوجوانان اسدی فریدونکنار حاضر در رقابتهای جام آینده سازان المپیک در یک روز به یادماندنی با برتری قاطع برابر حریفان جایگاه نخست خود را تثبیت کرد و به صدر نشینی خود تداوم بخشید.

از سری رقابتهای لیگ دسته اول تکواندو کشور تیم تکواندو اسدی فریدونکنار با برتری قاطع ۱۰ بر صفر و ۸ بر دو برابر تیم های اراک و کاشان به برتری دست یافت.

این دو دیدار که از هفته هشتم و نهم این رقابتها در سالن شهدای فریدونکنار برگزار شد با حضور چشمگیر مسئولین فریدونکناری و ورزش دوستان این شهرستان همراه بود و در نهایت نیز دو پیروزی دلچسب و تداوم صدرنشینی را به ارمغان آورد.

DSCN0095

رئیس سازمان لیگ تکواندو کشور در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: مسابقات در استانها با هدف های مختلفی برگزار می شود که مهمترین آن آسنایی ورزشکاران با رقبای برتر آن استانها است و با دیدن بهترین ورزشکاران کشور انگیزه ها افزایش می شود، همچنین کادر فنی خوبی برای آینده شناسایی می شود که برای تیم ملی مان نیز بسیار تاثیر گذار است.

محمد کرمی در ادامه با اشاره به اینکه اسپانسرهایی که در این رقابتها حضور دارند دوست دارند از نزدیک شاهد این دیدار ها باشند، اذعان داشت: برگزاری مسابقات می تواند اسپانسرهای بیشتری را جذب کند و این انگیزه را برای آنها افزایش می دهد.

وی از برگزاری هفدهمین سال لیگ نوجوانان تکواندو در کشور خبر داد و گفت: نائب قهرمانی و قهرمانی جهان در رقابتهای نوجوانان را در کارنامه خود داریم و همچنین در رقابتهای المپیک نوجوانان یک طلا و یک برنز کسب کردیم و برای اولین بار در رده نونهالان یک بانو توانست مدال المپیکی بدست آورد.

رئیس سازمان لیگ تکواندو کشور تاکید کرد: به واسطه برگزاری این رقابتها قطعا در آینده از این ورزشکاران چیزهای زیادی خواهید شنید.

وی با اشاره به رقابت ۱۹۵ تیم در لیگ های مختلف کشور در رشته تکواندو، اظهار داشت: در رده سنی خردسالان، نونهالان در رده سنی ۱۱تا ۱۴سال، نوجوانان۱۴ تا ۱۷ سال در لیگ برتر و دسته اول و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در بخش های آقایان و بانوان مسابقات برگزار می شود.

کرمی یادآور شد: در رده سنی جوانان برای پشتیبانی از بزرگسالانمان رده سنی جدیدی ایجاد شده است همچنین لیگ نوجوانان یک لیگ پایه می باشد و در راستای انتخاب تیم ملی قوی برای مسابقات جهانی و در آینده در بزرگسالان با آمادگی بیشتری حضور داشته باشند.

 

وی افزود: ۱۲ تیم از ابتدای سال رقابتهای خود را آغاز کردند و نیم فصل رفت را در هفته آینده به اتمام خواهیم رساند و دو هفته پس از آن رقابتهای دور برگشت آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا