به گزارش بصیر

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ناجا برگزار شد

به گزارش خبرنگار ما در این همایش که مردم شهید پرور فریدونکنار و مسئولین همگام شدند شاهد لحظات زیبایی بودیم.
این همایش که از میدان ماهی تا پارک لاله برگزار شد با اهدای جوایز ارزنده ای چون ۲ تخته فرش، ۵ عدد ال سی دی، ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۱۲ دستگاه دوچرخه، ۱۰ عدد وام یک میلیون تومانی و یک عدد ربع سکه بهار آزادی به اتمام رسید.
فرماندار فریدونکنار در این همایش ضمن تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: فقدان صلح و امنیت بزرگترین مشکل جامعه بشری و یکی از اصلی ترین مطالبات مردم در جهان می باشد.
محمد حسین زاده لداری با اشاره به اینکه حکومت باید در خدمت مردم باشد نه در برابر آنها، اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی نظامی مردم دوست و نودوست است و نیروی انتظامی مسئولیتی گسترده و غیرقابل انکار دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت دنیای کنونی نیروی انتظامی وظایف جدیدی را از نقطه صفر مرزی تا فضای مجازی ایفا می کند و همواره حامی مردم هستند.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه نام نیروی انتظامی همواره آرامش بخش است، عنوان داشت: این نیروی خدوم باید تلاش کند تا با سرعت بیشتری مجرمان را شناسایی و برخورد کند.
حسین زاده تاکید کرد: نیروی انتظامی باید زمینه را برای قانونگریزان تنگ نمایند و امنیت را برای قانونمداران ایجاد نماید و با توجه به توطئه هایی که همواره و در طول تاریخ دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند، این نهاد می تواند با پیروی از ولایت مسئولیت های خطیر را پشت سر بگذارد و همواره موفق باشد.
وی با اشاره به اینکه پلیس همواره به شدت با متخلفان برخورد کرده است، گفت: مهمترین ماموریت پلیس کارکرد اجتماعی آن است، نیروی انتظامی خود را خادم مردم می داند و تنها نهادی است که به صورت مشروع می تواند از قوه قهریه استفاده نماید
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه یکی از مهمترین کارکردهای نیروی انتظامی تامین امنیت است، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی در کنار مردم، با مردم و پشتیبان مردم است و از این جهت به خود می بالد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا