خطیب جمعه فریدونکنار مطرح کرد

گرانی مردم را نگران کرده است/ غدیر دیروز، امروز و فردا را به هم پیوند می دهد

به گزارش خبرنگار ما:حجت الاسلام سید محمود جلالی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس فریدونکنار ضمن تبریک هفته ناجا و میلاد امام هادی (ع)، ویژگی های اخلاقی این بزرگوار را برشمرد و همه را به تقوا سفارش کرد.
وی با اشاره به فرارسیدن عید غدیر خم، اظهار داشت: غدیر روز صیانت از دستورات خداوند و واقعیتی است که دیروز، امروز و فردا را به هم پیوند می دهند و یک جریان مستمر ولایت از چشمه جوشان هدایت است.
خطیب جمعه فریدونکنار در ادامه سخنان خود با اشاره به نشست مشترک قوه مقننه و مجریه، خاطرنشان کرد: هرچه این دیدار ها بیشتر شود وحدت و انسجام بیشتر می شود و افزایش وحدت اقتدار نظام را به همراه دارد، همچنین هیئت مذاکره کننده می تواند در کنار میز مذاکره چانه بزند و به انجام وظیفه بپردازد.
وی تصریح کرد: اما نکته ای که اینجا مطرح است این است که مسئولین کشور آگاه باشند، گرانی مردم را اذیت می کند، مسئولین باید تلاش نمایند تا وسایل روزمره و مورد نیاز مردم گران نشوند و این امر با نظارت دقیق تر صورت می پذیرد.
امام جمعه فریدونکنار در ادامه با اشاره به سخنان معاون رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: سران عرب میلیاردها دلار پول دادند تا داعش را به وجود آورند تا بشار اسد را در سوریه ساقط کنند و دست نشانده استکبار روی کار بیاید اما با تقویت آنها داعش تقویت شد و غرب آسیا در التهاب قرار داده شد.
جلالی به سه نکته مهم فرموده رهبری در بیانیه کنگره حج اشاره و خاطرنشان کرد: اسلام آمریکایی را به خورد داعشی ها دادند و هدغ آنها تفرقه میان مسلمانان بود تا فلسطین را از یاد ببرند اما برخلاف آنچه تصور می کردند ملت ها همواره بیدار بودند.
وی با بیان اینکه داعش نماینده تروریست ها و اسرائیلی ها در منطقه است، گفت: ملت ها به برکت انقلاب اسلامی ایران بیدار شدند و بیداری اسلامی را به وجود آوردند و فریب این کارهای غرب را نمی خورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا