با دستور مدیر کل ورزش مازندران

سالن شهدای فریدونکنار به مدت ۱۵ شب تعطیل می شود/ هیئت حضرت ابالفضل مستاجر جدید سالن شهدا

بر اساس گزارش رسیده به بصیر، سالن ورزشی فریدونکنار مهمترین و اصلی ترین مکان ورزشی در فریدونکنار است که همواره مورد توجه ورزشدوستان این شهرستان قرار گرفته و به ندرت وقت خالی در آن یافت می شود و حتی تا ساعات ابتدایی بامداد نیز مورد استقبال  استفاده مردم فریدونکنار قرار می گیرد.

در اقدامی جالب با درخواست این هیئت سالن ورزشی شهدا در اختیار آنها به مدت ۱۲ شب و از ابتدای محرم قرار می گیرد و تمامی سانس های استفاده ورزشکاران تعطیل می شود.

پایگاه خبری بصیر با درج این خبر به دنبال تقبیح و یا مهر صحت بر درستی این عمل از سوی اداره ورزش و جوانان و هیئت حضرت ابالفضل نیست بلکه به دنبال آن است تا برای مردم که در خواست های زیادی از این سایت خبری داشته اند که صحت قانونی آنرا پیگیری کند روشنگری نمایند.

همه ما بدان واقفیم که فلسفه وجودی ما بر محرم و صفر است و باید این ایام را زنده نگه داریم و مکان و زمان آن نیز تفاوتی نمی کند و به دنبال آن نیستیم که مشخص نمائیم آیا این کار موجب دین گریزی و یا جذب به دین جوانان می شود یا خیراما آیا از لحاظ قانونی می توان چنین کاری در یک سالن ورزشی انجام داد؟

به همین دلیل با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار در مورد چند و چون کار به گفتگو نشستیم.

قهرمان کلیج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: درخواستی را هیئت حضرت ابوالفضل برای عزاداری در اماکن ورزشی به این اداره داد و از آنجا که ما معتقدیم هرچه داریم از محرم و صفر است با ۴ شب موافقت کردیم، این دوستان از طریق مدیر کل پیگیری کردند و به دستور این شخص تا ۱۲ شب سالن شهدا در اختیارشان قرار گرفت و مدیر کل نیز معتقد بود که تیم های ورزشی نیز در این مدت برای شرکت در این عزاداری به هیئت ها راهنمائی شوند.

وی تاکید کرد: مبنای ما تعامل در فریدونکنار است و به دنبال آن بودیم که هیئت های ورزشی و مذهبی را در کنار یکدیگر جمع کنیم اما ما با ۴ شب آن موافقت کرده بودیم و همانطوریکه گفته شد بر اساس دستوری که از اداره کل آمد این ۴ شب به ۱۲ شب افزایش یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا