اختصاصی/ خدا قوت به مسئولین کمیته امداد فریدونکنار

حاتم طائی شدن آسان است/ از فروش برگه های قرعه کشی تا وام هایی به ارزش یک میلیون تومان

به گزارش بصیر، در اقدامی جالب و عجیب در همایش پیاده روی خانوادگی که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در شهرستان فریدونکنار برگزار شد کمیته امام خمینی اقدام به قرعه کشی ۱۰ وام یک میلیون تومانی برای حاضرین در این راهپیمایی انجام داد.

از آن جهت که کمیته امداد امام خمینی قصد بر آن داشت تا لحظات شادی را برای شرکت کنندگان در این مراسم ایجاد کند شکی نیست اما به نظر می رسد در چند مورد غفلت صورت پذیرفته است.

DSCN0128

همه می دانیم که وام را باید پس از دریافت با اقساط چند ماهه و با سود مشخصی دوباره به بانک برگرداند و اگر قرار به اهدای جایزه بود چرا آنرا در قالب وام قرار داده اند.

اگر از هفت خان بودن اخذ وام ها و دردسر پیدا کردن ضامن و افتتاح حساب و غیره بگذریم مبلغ بسیار ناچیز آن در این دوره زمانی خوشایند به نظر نمی رسد، به جای اینکه مسئول محترم کمیته امداد وام یک میلیونی را برای ۱۰ نفر در نظر می گرفت می توانست آنرا به دو وام ۵ و یا سه وام ۳ میلیونی تقسیم کند که حداقل گوشه ای از مشکلات نیازمندان به این وام ها برطرف گردد.

DSCN0133

 

البته این پایان کار نبود، شنیده ها از آن حکایت می کرد که قبض های حضور در این قرعه کشی به مبلغ ۲۰ هزار ریال از سوی کمیته امداد به فروش می رسید و در پایان این همایش نیز این قبوض جدا قرعه کشی شدند و به همراه رئیس کمیته امداد قرار داشت و به صورت جداگانه برندگان خوشبخت وام های یک میلیون تومانی مشخص شدند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا