اختصاصی/ همزمان با هفته ناجا

موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی قوام امیرکبیر فریدونکنار افتتاح شد

بصیر، با حضور مسئولین شهری، حجت الاسلام باقریان رئیس دادگستری، حسین زاده دادستان، عصمتی معاون فرماندار، مهدی نریمانی فرماندهی نیروی انتظامی،مهندس مهدی نصیری بخشدار دهفری، روسای ادارات و نهادها و اصناف موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی قوام امیرکبیر فریدونکنار افتتاح شد.

DSCN0265

موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی قوام امیرکبیر همگام با نیروی انتظامی فریدونکنار

DSCN0317

سرهنگ مهدی نریمانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار در این آئین ضمن تبریک هفته ناجا، به تشریح عملکرد نیروی انتظامی فریدونکنار در این هفته پرداخت و از برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با امام جمعه شهرستان، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد تاسیس این موسسه، اظهار داشت: بیشتر شهرستانهای استان این موسسه را داشتند و فریدونکنار به نوعی تنها شهری است که فاقد این موسسه بود بنابراین تصمیم بر آن شد تا مجوز ایجاد این موسسه را بگیریم.

نریمانی با اشره به اینکه این برنامه در راستای اجرای قانون ۱۲۲ برنامه چهارم توسعه بوده، گفت: این موسسه یک شرکت همکار و همگام با نیروی انتظامی است و مردم باید به آن اعتماد داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه این موسسه می تواند برای تعداد بیشماری از افراد اشتغال زایی ایجاد کند، گفت: این موسسه می تواند ضمن تنظیم قرار داد با کارفرما به منظور تامین امنیت و حفاظت از اماکن و تاسیسات خصوصی و دولتی فاقد طبقه بندی، مجتمع های مسکونی، تجاری، شعب غیر مادر بانک های خصوصی، موسسات مالی و اعتباری، زمین ها و تاسیسات کشاورزی سیلوها، پاساژها و شهرکها آماده همکاری می باشد.

استفاده از افراد متخصص و مجرب در موسسه قوام امیرکبیر فریدونکنار

DSCN0288

سرهنگ بازنشته صادقعلی تقی زاده مدیر عامل خدمات حفاظتی و مراقبتی قوام امیرکبیر فریدونکنار نیز در ابتدای این آئین، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین ادارات و نهادها، اصناف، بازاریان و افراد نظامی و انتظامی و تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: این موسسه در تابعیت نیروی انتظامی کشور(ناجا) فعالیت می کند و مجوز فعالیت آن توسط ناجا صادر می شود و در شهرستانها نیز در تابعیت ناجای آن شهرستان و استان است.

وی با اشاره به اهداف موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی قوام امیرکبیر، اذعان داشت: تامین امنیت پایدار، صرفه جویی در هزینه کشور، افزایش احساس امنیت، پیشگیری از سرقت، تعامل با کلیه نهادها و ادارات سطح شهرستان اعم از دولتی و خصوصی و ارائه مشاور مهمترین اهداف این موسسه در فریدونکنار می باشد.

DSCN0282

مدیر عامل خدمات حفاظتی و مراقبتی قوام امیرکبیر فریدونکنار گفت: این موسسه دارای پنج هیئت مدیره است که کارهای اجرایی آن توسط این اشخاص انجام می شود و سعی نمودیم افرادی را برای اینکار انتخاب نمائیم تا هم مورد اعتماد مردم و مسئولین و هم در انجام ماموریت متخصص و مجرب باشند.

وی حسن شهرت اعضای هیئت مدیره را برای جلب اعتماد مردم مهم دانست و تصریح کرد: سعی نمودیم اعضای این هیئت مدیره از فرمانده هان نظامی و انتظامی باشند و همچنین تجربه ۸ سال دفاع مقدس را نیز در کارنامه افتخار خود داشته باشند.

 

تقی زاده با اشاره به اینکه سرهنگ علی اکبر صادقی، سرهنگ ابراهیم واحدی، سرهنگ اسماعیل واحدی، شعبان گرجی و من از اعضای هیئت مدیره این موسسه هستیم، گفت: همه این بزرگواران از جانبازان و مدیران موفق این شهرستان هستند و امیدوارم بتوانیم در عرصه خدمت در فریدونکنار موفق عمل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا