اختصاصی/ خیران یکی از گرانبهاترین ذخایر جامعه هستند

بازدید خیر نیک اندیش فریدونکناری و بازیگر معروف سینما از مرکز معلولین شفیع زاده بابل

به گزارش بصیر، با حضور هنرمند توانا کشور استاد داریوش ارجمند، خیر نیک اندیش حاج رمضان کریمی، دکتر سید سعید آرام مدر کل بهزیستی استان، فرمانده سپاه ناحیه بابل، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس اداره بهزیستی و برخی از خیرین بابل حاج رضا شفیع زاده، سید صادق موسوی خیر نیک اندیش بابلسر آقای قلی تبارو حجت الاسلام حاج کمیل نظافتی از مرکز معلولین شفیع زاده بابل بازدید و از بیماران عیادت و دلجویی کردند که این عمل پسندیده از نظر روحی و روانی تاثیر بسزایی داشت و در این دیدار حاج رمضان کریمی خیر نیک اندیش فریدونکناری ۳۰۰ کیلوگرم برنج به این مرکز اهدا کرد.

DSCN0348  

همه تجار خیر نیستند اما خیرین تاجر هستند

در حاشیه این دیدار این هنرمند برجسته کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار داشت: همه ی تجار خیر نیستند اما همه خیرین تاجر هستند، خیرین مجاهدان فی سبیل الله هستند که با مال خود در راه خدا جهاد می کنند.

وی با بیان اینکه خیرین آدم هایی هستند که ذات الهی دارند و تحت تاثیر زمان و یا مکان نیستند، عنوان داشت: آنها راهشان را پیدا کردند و کسی که لذت کار خیر را بچشند آنرا با هیچ چیز عوض نمی کنند، در این بین نباید از آدم های فرصت طلب نیز غافل بود.

ارجمند با بیان اینکه خیرین یکی از گرانبهاترین ذخایر جامعه هستند، خاطرنشان کرد: خیرین با جهاد مال در واقع به جامعه خدمت می کنند و این برای بیماران و معلولین که جز یکی از نیازمند ترین اقشار جامعه هستند باشد ارزش آنرا فقط خدا می داند.

وی با بیان اینکه خیرین با تاسی از مولای متقیان در این مسیر گام بر می دارند، تصریح کرد: پس از گذشت سالیان متمادی هنوز نیازمندان جامعه از منشا خدمات امثال شفیع زاده ها و نوشیروانی ها بهره می برند و این بهترین باقیات و صالحات است.

پرستاران و مددکاران فرشتگان روی زمین هستند

DSCN0361

مدیرکل بهزیستی استان مازندران نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خیرین، حضور هنرمند برجسته کشوراستاد داریوش ارجمند را بسیار با ارزش دانست و عنوان داشت: حضور شما در این مراکز و جشن های گلریزان کمتر از جهاد خیران نیست، چرا که حضور امثال شما یک نیروی محرک برای خیران است.

دکتر سید سعید آرام گفت: همکارانمان در تمام ساعات شبانه روز زحمات زیادی را متحمل می شوند و از خداوند می خواهیم توفیق خدمت گذاری بیشتر را به ما عنایت کند.

وی با بیان اینکه پرستاران خدمات و زحماتی را که برای این معلولان متحمل می شوند، یک مادر شاید این کار را نکند، عنوان داشت: پرستاران و مددکاران فرشتگان روی زمین هستند و آنها این معلولان را حتی بیشتر از فرزندان خود دوست دارند و آنرا گرامی می دارند.

خیرین همیشه تاریخ در قلب ها زنده اند

DSCN0513

حاج رمضان کریمی خیر نیک اندیش استان نیز در این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خداوند این قدم کوچک از ما قبول نماید و امیدواریم این عمل استمرا داشته باشد و ما بتوانیم با مدد الهی و با حضور خیرین خدمات شایسته تری را به نیازمندان ارائه نمائیم.

کریمی حضور هنرمند برجسته کشور را بسیار ارزشمند دانست و عنوان داشت: حالات روحی و روانی در همه حال چه در سلامتی و چه در بیماری باعث قوت قلب انسان است، بخصوص اینکه این عزیزان در این فضای کوچک زندگی می کنند، صله رحم و عبادت از آنها به لحاظ روحی و روانی باعث التیام دردهایشان می شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین عبادت خدمت به خلق است، تصریح کرد: دیدار و عیادت از بیماران به ویژه سالمندان و معلولین که به نوعی نیازمندان جامعه هستند و در دین مبین اسلام نیز بسیار سفارش شد و این عمل باید تبدیل به فرهنگ شود.

 

این خیر نیک اندیش یادآور شد: امثال شفیع زاده ها و نوشیروانی ها همیشه تاریخ در قلب ها زنده اند و هرکس می خواهد جاودان شود باید با خداوند معامله کند.

 

گزارش از ابوالقاسم فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا