اختصاصی/ به همت سپاه پاسداران فریدونکنار

جشن نکوداشت عید غدیر خم در فریدونکنار برگزار شد

به گزارش بصیر، در این مراسم که تمامی پاسداران و سربازان، تعدادی از بسیجیان و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان فریدونکنار حضور داشتند اسماعیل مظلومی به مولودی خوانی پرداخت و در ادامه حجت الاسلام سید محمود جلالی امام جمعه فریدونکنار به ایراد سخنرانی در خصوص احیای روز غدیر از سوی مردم ولایی و شیعه ایران پرداخت.

امام جمعه فریدونکنار در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر، با اشاره به اینکه ولایت زائده غدیر است، گفت: آن گروهی که غدیر ندارد از ولایت بی بهره است.

جلالی با بیان اینکه غدیر ثمره نبوت و میوه ولایت است، اظهار داشت: این روز تعیین خط مشی مسلمین در نظام زندگی و دینی مان است و موجب حفاظت گذشته اسلام و ضامن بقای آینده دین می باشد.

وی با تاکید بر اینکه این عید عید انسانها و انسانیت است، عنوان داشت: غدیریان صاحبان بصیرت اند و بر ماست که غدیر را احیا کنیم، غدیریان باید احساس تکلیف کنند و با بیان خاطرات، آن حادثه بزرگ را در تاریخ و نسل های انسانی حفظ کنند.

امام جمعه فریدونکنار وظیفه شیعیان در حفظ این واقعه مهم دانست و بر لزوم بیان آن به منظور در امان ماندن از تحریف تاکید کرد.

 

جلالی در ادامه با اشاره به اینکه اسلام بی ولایت ارزش ندارد، یادآور شد: همه ما باید مطیع ولایت باشیم و امروز ولی فقیه زمان وجود رهبری است و امیدواریم خداوند ما را از رهروان حقیقی قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا