اختصاصی/ مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار مطرح کرد

توسعه مشارکت مهمترین سیاست آموزش و پرورش

به گزارش بصیر، سید عظیم اسماعیل زاده در جلسه مدیران متوسطه دوم که در مدرسه هیئت امنایی امام علی(ع) برگزار شد ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، از همه مدیران به دلیل تلاش مفید و مؤثر در اجرای مطلوب پروژه مهر تشکر کرد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان فریدونکنار در ادامه اظهار داشت: باید دقت را در تمام کارها پیشه خود قرارداده و آینده نگری داشته باشیم تا در اجرای برنامه ها به مشکل بر نخوریم.

اسماعیل زاده با تأکید بر اجرای ساحت های ۶ گانه سند تحول بنیادین عنوان داشت: اگر دانش آموزی تربیت کنیم که تنها برای ورود به دانشگاه ها آماده شود، فقط توانستیم ساحت علمی و فناورانه را اجرا کنیم در صورتی که وظیفه ما اجرای هر ۶ ساحت سند تحول بنیادین به طور برابر است.

وی با اشاره به سیاست های ۵ گانه مقام عالی وزارت، توسعه مشارکت ها را از مهم ترین سیاست های وزیر محترم آموزش و پرورش خواند که با توجه به کمبود بودجه و سرانه باید امسال در آموزش و پرورش فریدونکنار به شکل مطلوب تری به اجرا درآید.

اسماعیل زاده در همین رابطه بهره گیری از مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیت های تخصصی انجمن اولیا و مربیان را از جمله راهکارهای افزایش مشارکت در مدارس نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اساس رفتار در آموزش و پرورش را تعامل و محبت دانسته و تأکید کرد: آموزش و پرورش واقعی ، تنها بر اساس محبت شکل می گیرد.

در پایان جلسه از  زحمات مدیران فعال در اجرای پروژه مهر با لوح تقدیر ، سپاسگزاری شد.

شایان ذکر است تعداد ۱۷ مدرسه در مقطع متوسطه دوم در شهرستان فریدونکنار مشغول فعالیت می باشند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا