درمانگاه ولایت در اهواز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاح درمانگاه شبانه روزی ولایت در اهواز گفت: مرکز درمانی ولایت اهواز سی و هفتمین درمانگاهی است که در کشور توسط بسیج احداث شده است.

وی گفت:  حرکت بسیج به برکت دستان الهی امام راحل و خون شهدایی است که در این مجموعه در اوج اخلاص به خدا رسیده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت‌های بسیج در زمینه محرومیت‌زدایی گفت: افتتاح درمانگاه در مناطق محروم سراسر کشور برای کمک به محرومان در مناطق محروم شهرها صورت می‌گیرد.

وی با ذکر این نکته که تاسیس این گونه درمانگاه‌ها حرکتی در جهت عدالت اجتماعی است گفت: مهمترین هدف ما حرکت به سوی خواسته ولی‌امر مسلمین جهان است که فرمودند باید به جایی برسیم که بیمار به جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های متنوع بسیج گفت: مجموعه بسیج دارای استثنائاتی است که در جامعه کمتر به آنها اشاره شده است.

وی به گستردگی و تنوع فعالیت‌های بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های رده‌های مختلف بسیج شامل حوزه‌های فرهنگی، علمی، نظامی، امنیتی، اقتصادی، تولید، هنری و معنوی است.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عید غدیر روز جشن تکامل اسلام است گفت: در روز غدیرخم همانطور که قرآن فرموده است اسلام به کمال خود رسید.

وی با اشاره به آیات قرآن گفت: اینکه خداوند می‌فرماید من دین خود را در روز غدیر خم کامل کردم نوری است همواره بر تارک این روز می‌درخشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین به دستگیری از فقرا به عنوان سیره امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و افتتاح درمانگاه ولایت در اهواز را در همین راستا دانست.

انتهای پیام/ج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا