اختصاصی/ بصیر گزارش می دهد

  جلسه هیئت فوتبال فریدونکنار با حضور رئیس اداره ورزش جوانان برگزار شد

به گزارش بصیر، غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار در این نشست با بیان اینکه جلسات متعددی را باحضور اعضا و مهمانان در استان برگزار کردیم و تمام تلاش مان این است که کمیته ها فعال گردد.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال فریدونکنار هیئیت فعال است و افراد با تجربه در این مجموعه حضور دارند، اذعان داشت: کمیته های جوانان و آموزش را در این هیئت فعال کردیم و گزارش آنرا نیز به استان و منطقه داده ایم.

صانعی از پایان کار بودن احداث ساختمان هیئت فوتبال فریدونکنار خبر داد و گفت: زمین فوتبال شهید کریم آزادی فریدونکنار به مدت دو ماه تعطیل بود و زمین با توجه به خشکسالی به خوبی نگه داشته شد، مشکل ما در این شهرستان این است که یک زمین فوتبال دراریم و همه تیم ها می خواهند از آن استفاده کنند.

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه ۱۶ تیم از فریدونکنار در سطح استان و کشور فعال هستند، عنوان داشت: زمین های دیگر شهر باید احیا شود تا حداقل نونهالان از زمین هایی دیگر چون هلال احمر، فیروزآباد و درخشان بهره برند.

وی همچنین با بیان اینکه فوتسال جام رمضان به نام مهرداد نصیری در سال جاری برگزار کردیم، گفت: مهرداد نصیری در زمان حیات زحمات زیادی را برای فوتبال شهرستان کشید و این کارشایسته ایشان بود.

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار ادامه داد: سالن شهدا در اختیار هیئت فوتبال قرار گرفت تا جوابگوی هزینه های هیئت باشد، هزینه های چمن زیاد است و درآمد سالن نیز به خود تیم ها بر می گردد، از بسیاری از هیئت ها ریالی دریافت نمی شود.

صانعی در ادامه با بیان اینکه از درآمد سالن به هیئت ها کمک می کنیم، اذعان داشت: میزبانی سابقات متفاوت را بر عهده می گیریم و درآمدی از این لحاظ نیز نداریم و مسئله تقدیر از از بازیکنان تیم ملی نیز در دستور کارمان قرار دارد.

قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه این جلسه گفت: ورزش فوتبال در شهرستان فریدونکنار از طرفداران بالایی برخوردار است و انتظارات از این ورزش در سطح شهرستان بالا می باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته تیم های خوب و ریشه دار در فریدونکنار مشغول به فعالیت بودند، اذعان داشت: در خصوص داور مطرح شهرستان فریدونکنار آقای غلامرضا تیموری و علت کنارگذاشته شدن وی از لیست نهایی لیگ برتر آقایان بهروان و خلردی باید پاسخگو باشند، اینطور نیست که خودشان هر تصمیمی که می خواهند بگیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان غفریدونکنار همچنین با اشاره به اینکه باید در بحث آموزش در این رشته ورزشی پررنگ تر وارد شویم، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر پس از بازدید از ساختمان در حال احداث هیئت فوتبال قول همکاری دادند تا این پروژه به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: درست است که متولی اداره ورزش و جوانان وزارتخانه است، اما دست ما به سوی شهرداری و شورای شهر دراز است، همچنین در بحث حمایت های مالی هر هیئتی بیشتر فعالیت کند نگاه ما نیز به سوی آن هیئت بیشتر است اما فوتبال به دلیل گستردگی بیشتری که در این شهرستان دارد نگاه اول ما نیز فوتبال است.

کلیج با اشاره به اینکه هیئت فوتبال فریدونکنار در جایگاه مناسبی قرار دارد، گفت: کمیته های هیئت فوتبال در شهرستان فعال است و این موجب توسعه این ورزش می شود.

وی هم چنین در مورد اجاره سالن شهدا به هیئت مذهبی در ایام محرم، عنوان داشت: ما هرچه داریم از محرم و صفر است و به دستور مدیر کل ۱۰ شب به آن ایام اضافه شد و می خواهیم از تمامی تیم ها دعوت کنیم تا در این اتفاق فرهنگی مذهبی در سالن شهدا حاضر شوند.

 

رئیس اداره ورزش و جوان فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، تشکیل شورای ورزشی روستایی را در فریدونکنار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: باید با ایجاد انگیزه در روستاها پتانسیل ها و استعدادها را کشف کنیم و امکانات در اختیار آنها بگذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا