اختصاصی/ حاشیه نگاری بصیر از جلسه هیئت فوتبال فریدونکنار

عرب نژاد: فریدونکنار در ۵ سال آینده فوتبالیست ندارد/ گلی: مگر تیموری فریدونکناری نیست، چرا حمایت نمی شود؟

بصیر، جلسه هیئت فوتبال فریدونکنار با حضور مسئولین کمیته های مختلف این هیئت و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

در این جلسه مسئولین  کمیته های مختلف به ایراد نظر و عقیده خود پرداختند که خواند آن خالی از لطف نیست:

فریدونکنار در ۵ سال آبنده فوتبالیست ندارد

مرتضی عرب نژاد مسئول کمیته برگزاری مسابقات در این جلسه با بیان اینکه نسبت به فوتبال فریدونکنار احساس خطر می کنم، گفت: فریدونکنار یک تیم در سطح سوپر لیگ استان مازندران دارد اما بیشتر بازیکنان آن فریدونکناری نیستند همچنین هیچکونه امکاناتی در اختیار این تیم قرار ندارد.

وی با بیان اینکه از داوران و فوتبالیستهای فریدونکناری حمایت نمی شود، تصریح کرد: تیم های خوب فریدونکناری داریم اما بازیکنان غیربومی هستند، اگر شرایط به این ترتیب ادامه پیدا کند تا ۵ سال آینده دیگر فوتبالیست مطرح فریدونکناری نخواهیم داشت.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات هیئت فوتبال فریدونکنار در ادامه گفت: هیئت فوتبال استان ک شاهکار به خرج داد و داور فریدونکناری را یک شبه قلع و قمع کرد و وی را از لیست نهایی لیگ برتر کشور کنار گذاشت و این امر موجب خداحافظی بهترین داور فریدونکنار از این عرصه شد.

بهروش به من خنجر زد

رضا تیموری داور ملی شهرستان فریدونکنار که مسئول کمیته انظباطی هیئت فوتبال این شهرستان نیز است، اذعان داشت: استان در حق من نامردی کرد، قبل از تست خدمت آقایان در استان رسیدم که اگر امسال در لیگ برتر نباشم از داوری خداحافظی می کنم.

وی تصریح کرد: آقای بهروش از پشت به ما خنجر زد و طی یک ماه سه بار تست دادم.

مگر تیموری فریدونکناری نیست، چرا حمایت نمی شود؟

صائب گلی داور ملی شهرستان فریدونکنار نیز اظهار داشت: ۴ سال گذشته بیش از ۱۷ داور در فریدونکنار فعال بودند اما امسال در فریدونکنار تنها هستم، در سال گذشته از ۶ نفر از فریدونکنار به کشور معرفی شدند و از این تعداد ۲ نفزر از فریدونکنار بودند و ساری حتی نماینده نداشت.

وی با بیان اینکه مشکل رضا تیموری داور با اخلاق فریدونکناری مشکل شهر ماست، اذعان داشت: ایشان سرمایه کشور است، چرا شهر و مسئولین شهری برای وی کاری انجام ندادند، ۲۰ سال داوری کرد ولی حمایت شد.

لزوم کار زیربنایی برای پیشرفت ورزش در فریدونکنار

تقی غلامپور پیشکسوت فوتبال فریدونکنار نیز گفت: اگر کار زیربنایی صورت می پذیرفت، مشکلات بسیار زیادی برطرف می گردید.

وی اظهار داشت: فوتبال فریدونکنار در مسائل مالی مشکل دارد، اگر این مسائل برطرف شود استعداد ها خود را نشان می دهند، این هیئت بیشترین ورزشکار را دارد و باید حمایت شود.

قراردادن سالن در اختیار هیئت مذهبی اشتباه است

نائب رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار نیز گفت: امروز جوانانمان سرشان با چیزهای دیگری چون اینترنت و موبایل گرم شده است، بنابراین باید از این امکانات و استعدادهای موجود نهایت بهره را ببریم.

وی تصریح کرد: مدارس فوتبال خوبی داریم و میتوانیم با کارهای زیربنایی به نتایج مطلوب دست یابیم.

کریمیان افزود: سالن را به مدت نیم ماه در اختیار هیئت مذهبی قرار دادند، اینکار اصلا درست نیست، جوانانمان در این مدت به کجا باید پناه ببرند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا