اختصاصی/ مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار مطرح کرد

غیر بومی بودن ۶۰ درصد از نیروهای آموزش و پرورش فریدونکنار

به گزارش بصیر، سید عظیم اسماعیل زاده در اولین جلسه اقماری مدیران و رؤسای شهرستان های فریدونکنار، نور، چمستان، نوشهر  و چالوس که به میزبانی فریدونکنار برگزار شد بر ارائه ی طرح و برنامه های کاربردی در این گونه جلسات تأکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار با اعلام این که ۶۰ درصد نیروهای شاغل در آموزش و پرورش فریدونکنار غیر بومی هستند،گفت: این موضوع به یکی از معضلات بزرگ آموزش و پرورش فریدونکنار تبدیل شده است.

اسماعیل زاده افزود : با وجود مشکلات عدیده در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق،بسیج مسئولین شهری برای برون رفت از این مشکلات ضروری است.

وی خاطر نشان کرد : بسیاری از مشکلاتی که مدارس و معلمین در برخورد با دانش آموزان با آن دست و پنجه نرم می کنند،با ایجاد روابط عاطفی و انس و الفت با دانش آموزان و استفاده از منطق ، حل خواهد شد.

اسماعیل زاده ضمن بیان اینکه با توجه به تحولات روز دنیا و جامعه باید خط مشی جدیدی در آموزش و پرورش ایجاد کنیم،خواستار تزریق نیروهای جوان و پویا به بدنه حوزه  پرورشی شد.

در این جلسه مدیران و رؤسای دیگر شهرهای میهمان نیز به ایراد نظرات خود پرداختند.

گفتنی است در پایان این جلسه  سید عظیم اسماعیل زاده ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار به عنوان دبیر این جلساتدر سال تحصیلی پیش رو انتخاب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا