ایمن‌سازی محور جاده قدیم آمل – بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، علیرضا یوسفی بیان داشت: یکی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن‌سازی محورها برای تامین سلامت کاربران جاده‌ای است.

وی به محور ارتباطی آمل – بابل قدیم اشاره کرد و بیان داشت: این محور به طول ۳۰ کیلومتر یکی از محورهای پرتردد مازندران بوده که عملیات تعریض و چهار خطه شدن آن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در دست اجرا است. 

یوسفی از ایمن‌سازی محور آمل- بابل قدیم محدوده سه راهی فیروزکلا نیز با نصب نیوجرسی به منظور تفکیک باند و افزایش ضریب ایمنی محور خبر داد.

این مسئول درباره ایمن‌سازی این محور اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر سوانح رانندگی در این محور به‌ویژه منطقه سه‌راهی فیروزکلا از نوع تصادفات رخ به رخ بوده این اداره جهت ایمن‌سازی منطقه اقدام به جداسازی و تفکیک باند رفت و برگشت با نصب نیوجرسی و چراغ چشمک‌زن کرده است. 

وی حذف نقاط پرحادثه، جداسازی باندهای رفت و برگشت، نصب علایم و تابلوهای ایمنی، خط کشی، نصب گاردریل، نصب حفاظ‌های بتنی در پرتگاه‌ها، احداث دیوار ضامن و حایل و گابیون‌گذاری را تنها بخشی از اقدامات و فعالیت‌های ایمنی این اداره در سطح محورهای آمل برشمرد. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا