۲ مامور وظیفه شناس رشوه‌ ۱۴ میلیونی را رد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالحسین بسطامی، فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس در تشریح این خبر گفت: یکی از ماموران پاسگاه شهید میرزایی شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شد و آن را متوقف کرد.

وی افزود: در بازرسی از این اتوبوس معلوم شد که دارای بار قاچاق می باشد، که راننده متخلف جهت فرار از چنگال قانون به مامور پیشنهاد ۸ میلیون ریال رشوه داد.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: با صحت عمل مامور وظیفه شناس رشوه پیشنهادی رد و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

همچنین سرهنگ علی دستور، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: یکی از ماموران یگان امداد شهرستان اراک در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه پراید که در حال مبادله مواد مخدر بود مشکوک و اقدام به متوقف کردن خودرو کرد.

وی افزود: هنگامی که مامور پلیس برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شد راننده و سرنشین خودرو مورد نظر اقدام به فرار کردند که با عکس العمل سریع پلیس هر دو نفر  دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از توقیف پراید مقادیری مواد مخدر هروئین و شیشه از داخل خودرو کشف و ضبط شد و راننده خودرو به هنگام انتقال به یگان انتظامی به گروهبان‌یکم بهنام اصغر نژاد یک فقره چک به مبلغ ۶ میلیون ریال رشوه برای آزادی خود پیشنهاد داد که این مبلغ ضمن رد از سوی مامور وظیفه شناس صورت جلسه شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا