اختصاصی/ ضرورت نگاه ویژه استان به ورزش فریدونکنار

مشکلات بودجه ای کمر ورزش فریدونکنار را شکست

بصیر، شهرستان فریدونکنار در مازندران به دلیل قرار گرفتن در مرکز استان همواره مورد توجه تمامی اهالی ورزش در برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری بوده است و ثابت کننده این ادعا برگزاری مسابقات مختلف در رشته های گوناگون در فریدونکنار است.

مسابقاتی که در رشته هایی چون فوتبال، تکواندو، کشتی، کاراته، وزنه برداری، والیبال برگزار می شود و همواره فریدونکنار یکی از گزینه های برگزاری و میزبانی آنها بوده است.

متاسفانه با وجود تقبل میزبانی هایی که برای شهر ترافیک و برای سالن هزینه های سنگینی در برخواهد داشت فایده ای ندارد و خروجی آن نیز به یک بنر تشکر و یا نهایتا یک خبر چند ثانیه ای برای صدا و سیماست.

ورزش در حالی در فریدونکنار در جریان است که تنها چند هیئت در فریدونکنار به خوبی فعالیت می کنند و از باقیمانده هیئت ها خبری نیست که شاید مهمترین دلیل آن هم کمبود اعتبار می باشد.

متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان در بحث بودجه ای به ورزش فریدونکنار توجه نمی کند و با وجود پتانسیل های فراوانی که در این شهرستان و در زمینه های ورزشی وجود دارد هدر می رود.

بسیاری از هیئت های ورزشی در این شهرستان حتی توانایی اجاره سالن ورزشی را نیز ندارند و سالن های ورزشی نیز در اختیار هیئتی خاص قرار دارد.

البته باید به این نکته اذعان داشت که در همین سالن ها نیز به دلیل کمبود و یا عدم بودجه از سانس های آن رایگان استفاده می کنند و به نوعی با هم در تعاملند.

به هر حال مشکلات بودجه ای کمر ورزش فریدونکنار را خم کرده است و اگر هم امروز موفقیتی در فریدونکنار شاهد هستیم یا از تجربیات گذشته است و یا به صورت محدود و موردی شاهد آن هستیم که در روزهای آینده به صورت اختصاصی به این مقوله خواهیم پرداخت.

 آنچه در این نوشته هدف بیان بود این است که با کمی نگاه متفاوت تر و مهربانانه تر به ورزش در شهرستان خطه مبارک که در رشته های کشتی، فوتبال و تکواندو روزی صاحب فن و پهلوان پرور بودند می توانیم شاهد بازگشت ورزش فریدونکنار به روزهای خوبش باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا