اختصاصی/ امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

قول های نجف نژاد برای ارتقای امکانات ورزشی فریدونکنار تحقق نیافت

به گزارش بصیر، حجت الاسلام سید محمود جلالی در جمع ورزشکاران و قهرمانان فریدونکناری در دفتر امام جمعه این شهرستان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: تهذیب، تحصیل و ورزش برای هر انسانی لازم است که داشته باشد و در اسلام نیز بر آن تاکسید شده است.

وی تصریح کرد: تهذیب از دستورات دینی و مبارزه با نفس و هواهای نفسانی است، تهذیب یکی از راه های خودسازی است که باید همه آنرا در دستور کار خود قرار دهند.

جلالی عنوان داشت: نکته دیگری که باید به آن توجه گردد، علم و دانش است، همه می دانیم ورزش امروز علمی و فنی شده و ورزشکاران نیز باید در کنار ورزش به تحصیل بپردازند.

خطیب جمعه فریدونکنار در ادامه با بیان اینکه علم، دین و تجربه بر لزوم ورزش تاکید کرده است و باید آنرا تا حد متعارف در زندگی خود به کار گیریم، نباید به خاطر ورزش بسیاری از آداب اجتماعی و دینی را کنار بگذاریم و باید حرمت ها نگه داشته شود.

جلالی با اشاره به اینکه امکانات ورزشی در فریدونکنار بسیار کم است، گفت: نماینده مجلس در خصوص ارتقای امکانات ورزشی فریدونکنار قول هایی داد اما متاسفانه محقق نشد و هماهنگی های لازم صورت نپذیرفت، ورزشگاه آزادی و سالن شهدا باید تعمیر و تجهیز شود.

گفتی است قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار به همراه روسای هیئت های ورزشی، مشاورین و همکاران خود با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی دیدار کردند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا