اختصاصی/ رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

تجلیل از قهرمانان و مربیان ورزش فریدونکنار در هفته تربیت بدنی

به گزارش بصیر، قهرمان کلیج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: همایش پیاده روی در دوم آبان سال جاری در بخش دهفری برگزار می گردد، همچنین در این روز مانور قایقرانی را در دریای خزر فریدونکنار به مناسبت هفته تربیت بدنی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: از خانواده سه ورزشکار شهید حسن فدایی که در رشته تکواندو فعالیت داشت و شهیدان نجات بخش و یوسف پور که فوتبالیست بودند نیز دیدار به عمل آمد.

رئیس اداره ورزش جوانان فریدونکنار از تجلیل دو مربی ارزشمند تکواندو و فوتبال شهرستان نیز در این هفته خبر داد و عنوان داشت: از استاد حسین اسدی مربی ارزنده تکواندو که تیم نوجوانان این باشگاه در حال حاضر در صدر جدول لیگ آینده سازان المپیک کشور قرار دارد تقدیر خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین از سید کریم محمدی مربی با تجربه و نامدار این شهرستان که چندین بازیکن را برای حضور در رده های نوجوانان و جوانان به تیم ملی ایران از جمله مصطفی هاشمی، مصطفی ذکریاپور و علیرضا آقابراری تربیت کرده است تجلیل خواهیم کرد.

کلیج اظهار داشت: همچنین در این هفته از کاظم نریمانی قهرمان کشتی پیشکسوت جهان، شعبان غفاری قهرمان مسابقات بین المللی اسپانیا و علیرضا آقابراری عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان تجلیل و تقدیر به عمل خواهیم آورد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا