نیمی از بودجه تملک دارایی شهرستان جویبار تخصیص پیدا کرد

بصیر، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جویبار با حضور معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و گیل خواران و همچنین روسای ادارات این شهرستان تشکیل شد و طی آن دستگاه های اجرایی شهرستان گزارشی از عملکرد ۶ ماهه خود را ارائه کردند.

فرج الله یدالله پور معاون فرماندار جویبار با بیان اینکه ۵۴ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال از محل تملک دارایی برای شهرستان جویبار در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: ۵۰ درصد این اعتبارات در ۶ ماه نخست سال تخصیص یافته که معادل ۲۷ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال است.

 

وی ضمن تمجید از عملکرد دستگاه ها در تخصیص این میزان اعتبار تاکید کرد: نیاز به همکاری و توجه بیشتر مدیران وجود دارد تا اعتبارات به بهترین شکل تخصیص داده و بودجه جذب خود شهرستان شود و به شهرستان های دیگر انتقال نیابد.

معاون فرماندار جویبار ادامه داد: رؤسای دستگاه های اجرایی هم باید تدوین برنامه ششم را پیگیر باشند و هم بودجه سال ۹۴ را به درستی تخمین بزنند و بتوانند پروژه های پیشنهادی خود را به درستی اعلام کنند.

بخشدار بخش گیل خواران نیز در ادامه جلسه ضمن اشاره به اینکه بیشتر محور های مواصلاتی شهرستان در این بخش قرار دارد، تاکید کرد: با وجودی که بخش گیل خواران محل تردد تعداد زیادی از مردم است اما در بخش راه با مشکلات بسیاری روبرو است.

ناصر اصغری از توجه کم مدیران ادارات شهرستان به بخش گیل خواران گلایه کرد و گفت: اجرای پروژه ها در این بخش در زمان مقرر انجام نمی شود و مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای پروژه ها و انتخاب پروژه ها با بخشداران هماهنگی لازم را ندارند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا