منصوریان: یک امتیاز به ملوان تعارف کردیم

بصیر، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: خوشحالم که تماشاگران به ورزشگاه آمدند چرا که پیش از این قرار بود بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود. حضور آنها بازی را برای ما جذاب‌تر کرد.

وی ادامه داد:‌ امیدوارم صدا و سیما و مسئولان هر چه زودتر فوتبال را از این بلاتکلیفی خارج کنند. رسانه‌ها نباید سکوت کنند و به نظرم قوانین حرفه‌ای باید اجرا شود. کفاشیان حق دارد و صحبت‌هایش درست است چراکه باشگاه‌ها باید از حق پخش تلویزیونی استفاده کنند. امیدوارم این مشکل هم رودتر حل شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه از چمن ورزشگاه انزلی کمی گله دارم،‌ خاطرنشان کرد: به من گفته بودند چمن ورزشگاه مثل مخمل است اما اینگونه نبود و شرایطش مانند گذشته شده بود. به سرمربی ملوان هم گفتم برای نتیجه‌گرفتن نمی‌شود در این زمینه بازی کرد. شرایط زمین در نتیجه بازی امروز هم تاثیر گذار بود.

منصوریان افزود:‌ بازی جام حذفی حریف را آنالیز کرده بودیم و شناخت خوبی از آنها داشتیم. امروز یک امتیاز را به ملوان تعارف کردیم البته اخراج بازیکن حریف هم به ما کمک کرد. برای گرفتن سه امتیاز و حفظ آن خوب عمل نکردیم اما به هرحال فوتبال همین است. وقتی حرف از شگفتی فوتبال می شود یعنی ممکن است در دقیقه ۹۵ هم اتفاقاتی رخ دهد.

وی اظهار داشت: به هر حال اصول حرفه‌ای حکم می‌کند به ملوان تبریک بگویم آنها نهایت استفاده را از موقعیت‌های خود کردند. ما می‌خواستیم طوری بازی کنیم که سرعت حریف را بگیریم تا حدودی هم موفق شدیم اما در نهایت امتیازها تقسیم شد. این امتیازی که امروز به ملوان تعارف کردیم را باید در تهران جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران عنوان کرد: تماشاگران انزلی مانند هواداران خوزستان کارشناس هستند. هوادار از ما و ما از هوادار احترام می‌گیریم. تاکنون در انزلی بی‌احترامی ندیدم اگر جو فوتبال انزلی این باشد به نظرم بسیار خوب است. فکر می‌کنم طبیعی باشد که تماشاگران از تیم خود پیروزی بخواهند.

منصوریان با بیان اینکه احترام ما دست خودمان است،‌گفت: از شرایط ورزشگاه تختی و جو تماشاگرانش راضی هستم و نمی‌دانم چه جوی علیه این تماشاگران راه افتاده است. علاقمندی بیش از حد به فوتبال در انزلی موجب شده است شرایط خاصی حاکم باشد. ۵۰ سال است فوتبال ایران در این شهر است نمی‌شود به تماشاگر بی‌احترامی کرد و هنگام ترک زمین از آنها احترام دید.

 
 
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا