اختصاصی/ از سوی هیئت کشتی صورت پذیرفت

برگزاری مسابقه کشتی ۱۰ جانبه یادمان زنده یاد نعمتیان در فریدونکنار

به گزارش بصیر، رئیس هیئت کشتی فریدونکنار در حاشیه این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مسابقه ۱۰ جانبه یادمان زنده یاد نعمتیان با شرکت تیم های قدرتمندی از ساری، بهشهر، قائمشهر، محمود آباد، سرخرود، آمل،  ۲ تیم از بابلسر و ۳ تیم از فریدونکنار در سالن تخصصی خانه کشتی فریدونکنار برگزار می شود.

عباس مجیدی با بیان اینکه تصمیم داریم در طول سال این مسابقات تداوم داشته باشد، اذعان داشت: رقابت های امروز در رده های پهلوانک ها، نونهالان و نوجوانان در حال برگزاری است و بهترین تیم های مازندران در این بازیها حاضر شدند و سطح بازی ها بسیار بالاست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا تیم کشتی این شهرستان در رقابت های لیگ دسته اول شرکت می کند یا خیر، گفت: به دلیل بازسازی این سالن تخصصی کشتی و هزینه بسیار بالای آن و پرداخت بدهی آن امسال در لیگ شرکت نمی کنیم اما قصد داریم در سالهای آینده هم در لیگ کشور شرکت کنیم و هم میزبانی مسابقات معتبر کشوری و استانی را نیز پذیرا باشیم.

گفتنی است در پایان این رقابت ها تیم کشتی فریدونکنار به مقام قهرمانی دست یافت، ساری حائز رتبه دوم شد و بهشهر در جایگاه سوم قرار گرفت.

قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار نیز در حاشه این مراسم اظهار داشت: مسابقات کیفیت خوبی دارد، از هیئت کشتی فریدونکنار تقدیر و تشکر دارم، همچنین از مربیان زحمتکشی که ترتیب این مسابقه را دادند نیز تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: کشتی در فریدونکنار استارت خوبی در رده های پایه خورده است و امروز شاهد بودیم که مسابقات خوبی برگزار شد و این مسابقات موجب می شود که استعداد ها شکوفا شود.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا