اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

مشکل کمبود فضای آموزشی در فریدونکنار بسیار جدی است

IMG_3845

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده لداری در جلسه شورای آموزش و پرورش تأکید کرد: شورای آموزش و پرورش،باید محل اتخاذ تصمیمات کلان برای دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان فریدونکنار، آموزش و پرورش را یکی از کانون های اصلی فرهنگ سازی دانسته و اردوهای راهیان نور را زمینه ای مناسب برای فرهنگ سازی ایثار و شهادت برای نسل جوان خواند.

حسین زاده  تآکید کرد: برای آشنایی ذهن دانش آموزان با مسائل دینی از دوران کودکی ، باید برنامه نماز جماعت را در مدارس جدی بگیریم.

وی گفت: آینده کشور به دست جوانان ما سپرده می شود و آنها هستند که باید برای کشور تصمیم گیری کنند لذا باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، در دانش آموزان مصونیت فرهنگی ایجاد کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان فریدونکنار با بیان این مطلب که مشکل کمبود فضاهای آموزشی در سطح شهرستان بسیار جدی است از پیگیری جدی زمین های آموزشی تغییر کاربری داده شده و جذب بودجه های عمرانی برای رفع این کمبود ها خبر داد.

در ابتدای این جلسه سید عظیم اسماعیل زاده ضمن بیان گزارش عملکرد آموزش و پرورش در ماه مهر گفت: تلاش کردیم در روز اول مهر همه مدارس با ساماندهی مناسب نیروی انسانی ،دارای برنامه بوده و آموزش را شروع کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار در زمینه جذب و توسعه  مشارکتها تصریح کرد: هدف اصلی ما در این بخش ، انتخاب انجمن اولیا و مربیان قوی و خروج از حالت سنتی و استفاده از تخصص های اولیا بوده است.

اسماعیل زاده اذعان کرد: فضاهای زیادی از شهر که کاربری آموزشی داشته اند، بدون اطلاع قبلی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در سال های گذشته تغییر کاربری داده شده واین در حالی است که آموزش و پرورش از مشکل کمبود فضای آموزشی رنج می برد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا