سناریوی اسیدپاشی در مصاف با بصیرت ایرانیان

به گزارش بصیر، ظرف ۳۶ سال اخیر، آرشیو ذهنی ما ایرانیان مملو از هزاران سناریو و برنامه های آشوب افکنانه دشمنان ملت ایران است که همه آنها به واسطه عقیده مندی و التزام تزلزل ناپذیر این ملت به انقلاب اسلامی طراحی و اجرایی شده اند.

تأمل و درنگ بر لحظه لحظه های این ۳۶ سال، نشان می دهد که هیچ‌گاه زنجیره توطئه های معاندین از تولید حلقه های جدید علیه مردم بصیر و پا در رکاب ایران باز نایستاد و همواره با استفاده از تجارب اغواگری خود، طرح های پیچیده تر برای جداسازی ایرانیان از انقلاب اسلامی را به مورد اجرا گذارد.

پروژه اسیدپاشی در اصفهان پس از سه دهه تجربه منافقین که در سال های ۵۸ و ۵۹ برای مشوه کردن چهره متدینان در برخی شهرها و از جمله تهران اقدام به اسیدپاشی می کردند، باید به صورت جامع الاطراف از سوی مرکزی واحد مدیریت شود تا با ایجاد عملیات روانی، به اهداف طراحانش دست یابد، آیا طراحان خارجی پروژه اسیدپاشی اصفهان به هوشیاری مردم ایران نیاندیشیدند تا مرتکب خبط های ذیل نشوند؟!

۱- همزمان با اعلام جزئیات طرح امر به معروف و نهی از منکر و ضرورت حمایت از آمران به معروف در کمیسیون فرهنگی مجلس.

۲- چون طرح فوق توسط رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس حجت الاسلام سالک اعلام شد و نامبرده هم از حوزه انتخابیه استان اصفهان است، پروژه “تخریب طرح ضرورت حمایت از آمران به معروف” هم باید از شهر اصفهان کلید بخورد.

۳- انتخاب ناشیانه بانوانی که مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته اند و از متدینان و محجبه بودند.

۴- راه اندازی یک موج گسترده و پرچم تبلیغات تخریبی علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب اللهی ها در رسانه های پرشمار اعم از: رادیو تلویزیون، خبرگزاری‌ها، شبکه های ماهواره ای، فضاهای مجازی و همراهی روزنامه های موسوم به اصلاح طلب داخلی با این جریان استکباری.

۵- هدف قرار دادن مستقیم مدافعان فریضتین “امر به معروف و نهی از منکر”، پس از بمباران جوسازی ها.

۶- مواجه شدن با محکومیت این حرکت شنیع از سوی متدینان و مدافعان فریضتین و از کف دادن مهار هدایت این جریان و خنثی شدن تلاش های شبانه روزی روزهای اخیر آنها.

۷- دستگیری یکی از عوامل تحریکات اخیر اصفهان با لباس و آرایش زنانه.

نکته اساسی که همانند صدها سوژه قبلی مورد انتظار و اهتمام طراحان خارجی و بیگانگان قرار دارد، بر هم زدن اتحاد و یکپارچگی ایران اسلامی و افشاندن بذر نفاق و احساس ناامنی و متهم کردن نیروهای ارزشی و معتقد است، غافل از اینکه سناریوسازی اسیدپاشی هم به مانند سایر پروژه های‌شان علی رغم به میدان آمدن صدها رسانه ره به جایی نخواهد برد و همچون گذشته، مقهور بصیرت ایرانیان خواهند شد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا