اختصاصی/ رئیس آموزش و پرورش فریدونکنار مطرح کرد

پدافند غیرعامل راه مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن

به گزارش بصیر، سید عظیم اسماعیل زاده در آیین نواختن نمادین زنگ پدافند غیر عامل در دبیرستان جابر کاردگرمحله، پدافند غیرعامل را مجموعه اقداماتی دانست که برای کاهش خسارت های جانی و مالی و روحی در حوادث طبیعی و غیرطبیعی انجام می پذیرد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان فریدونکنار همه ی نهاد ها را در این امر دخیل دانسته و نقش مردم را مهم تر از همه ی نهادها ی دولتی و غیردولتی برشمرد.

اسماعیل زاده تصریح کرد: خطراتی که امروزه کشور مارا تهدید می کند فقط حوادث طبیعی نیست بلکه تهدیدات فرهنگی بسیار خطرناک تر و مهم تر از آن می باشد.

وی گفت: در تهدید فرهنگی، دشمن روح و روان جوانان ما را هدف قرار داده و بسیار نامحسوس نفوذ می کند.

وی اذعان داشت: امروزه خطرات فرهنگی زيادي جوانان ما را تهدید می کند ودشمنان قصد دارند با تأثیرگذاری عمیق، جوانان ما را از خدا دور کنند که به تبع آن دور کردن آنان از نظام و انقلاب امری سهل و آسان خواهد بود.

اسماعیل زاده تکنولوژی های روز را فرصت بزرگی در اختیار جوانان دانسته و گفت: دشمنان به صورت هدفمندی اين فرصت را برای ما به یک تهدید تبدیل کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: از جمله تهدیدات فرهنگی، پر کردن اوقات فراغت با سرگرمی های کاذب است که تنها با داشتن اعتقادات اخلاقی قوی می توان روح و روان را از هرگونه تهدید مصون نگه داشت.

اسماعیل زاده در پایان گفت: امیدواریم با آگاهی هایی که در این هفته و این گونه مراسم به جوانان ما داده می شود، درآینده شاهد خنثی سازی توطئه های دشمن و کاهش اثرات بلایای طبیعی و غیرطبیعی جسمی و روحی باشیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا