نظر کفاشیان درباره گزینه‌های جانشینی وینگادا

بصیر، علی کفاشیان قبل از آغاز جلسه فنی کمیته فنی توسعه درباره کادر فنی تیم امید گفت: روز گذشته جلسه کمیته فنی برگزار شد و به نتایجی رسیدیم اما می‌خواهیم کارشناسی کاملی انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به قرارداد کی‌روش که در آن آمده باید در خصوص تیم امید هم نظر بدهد از او خواستیم امروز در جلسه حضور داشته باشد تا مشورت‌هایی صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تیم‌های امید و بزرگسالان گاهی از بازیکنان به صورت مشترک استفاده می‌کنند و همکاری آنها می‌تواند تیم‌های قدرتمندی را بوجود آورد. بر همین اساس قرار شد نظر کی‌روش را در مورد ادامه کار وینگادا جویا شویم.

کفاشیان یادآور شد: باید دید نظر این است که در مورد کادر فنی تیم امید اصلاحاتی صورت بگیرد یا اینکه درباره کل شکل کار تصمیم‌گیری کنیم. تیم امید برای ما اهمیت زیادی دارد و باید در مورد مجموعه آن تصمیم جدی بگیریم.

وی درباره نظر خودش گفت: من بحثی در مورد ماندن یا رفتن وینگادا ندارم و باید دید نظر جمع چه است. نمی‌توان تنها نتایج بازی‌های آسیایی را ملاک قرار داد و از کمیته فنی هم خواستیم که به این مربی فرصت بیشتری بدهد. با این حال کمیته فنی مایل به این کار نیست و از عملکرد وینگادا رضایت ندارد. در نهایت تصمیم گرفتیم امروز نظر کی‌روش را هم بگیریم و پس از آن به جمع‌بندی برسیم.

کفاشیان در مورد گزینه‌های جانشینی وینگادا خاطرنشان کرد: همیشه برای برکناری مربیان به راحتی تصمیم می‌گیریم اما برای انتخاب جانشین آنها کار سختی خواهیم داشت. از هم اکنون هم می‌دانم که گزینه انتخاب بعدی برای ما دشوار خواهد بود و درباره آن اختلاف نظر خواهیم داشت اما به هر صورت باید بهترین انتخاب را برای تیم امید انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیشنهادهای بازی تدارکاتی تیم امید گفت: برنامه‌های اردویی و دیدارهای تدارکاتی پیش روی ما قرار دارد که کادر فنی تیم امید باید تعیین شده و درباره آن نظر بدهد.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا