رمجی:پروژه نیمه تمام ورزشی فجر شهرداری کلارآباد ۱۳ساله شد

بصیر، رمجی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دریاسر به استقبال خوب مردم عباس آباد از ورزش اشاره کرد، بیان داشت:شهرستان عباس آباد از ظرفیت وپتانسیل بالای ورزشی برخوردار است وتوانمندی ورزشکاران این منطقه بالاتر از عرصه استانی و کشوری است.

همانطور که دیده می شود قهرمانانی چون صابر خانجانی در رشته کشتی، فرزان عاشور زاده، مرتضی درویش و احمد محمدی در رشته تکواندو، عرفان آهنگریان در رشته ووشو، بهرنگ یوسفی در کوهنوردی و پیسکسوت ورزشی کریم حسین زاده در رشته دوو ومیدانی در کارنامه ورزشی این شهرستان حضوردارند و در رده های بین المللی درخشیدند.

 

رئیس اداره ورزش وجوانان عباس آباد خاطرنشان کرد: ۴۰هیات ورزشی دراین شهرستان فعالیت دارند و همسو با برنامه های اداره ورزش وجوانان هستند و جزء بازوهای این اداره محسوب می شوند.

وی به سرانه بیمه ورزشی شهرستان اشاره کرد وگفت :سال گذشته سرانه بیمه۲۹۴۳ بوده و اکنون به ۳۲۴۳ افزایش یافته است.

رمجی یاد آور شد: شهرستان عباس آباد ۳۴باشگاه خصوصی و دولتی دارد. بخشی از سالن های ورزشی شهرستان ۵۰سال قدمت دارند مثل سالن ورزشی شهید ساعدی و یکی از کاستی های این سالن نداشتن تشک ورزشی است.

وی درخصوص بازسازی برخی اماکن ورزشی در عباس آباد بیان داشت: سالن شهید ساعدی وشهید بهشتی با تخصیص بودجه بحران برف سال ۹۲بازسازی شده است.

رمجی با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرستان عباس آباد بسیار پایین است، افزود: سالن ورزشی چند منظوره فجر شهرداری کلارآباد پروژه نیمه تمام که ۱۳ سال است از قدمت آن می گذرد و متاسفانه هیچگونه تمهیداتی در مورد آن اندیشیده نشده است. این یک پروژه ملی اداره ورزش وجوانان در شهر کلارآباد است، باید یک بودجه ملی هم برای آن در نظر گرفته شود.پیشنهاد نماینده مجلس این شهرستان بوده است که برای ساخت و همچنین جذب پرسنل آن از نیروی بومی استفاده شود.

وی افزود:اداره ورزش وجوانان عباس آباد با کمبود نیروی انسانی مواجه است .

رئیس اداره ورزش وجوانان عباس آباد با اشاره به اینکه  سال گذشته ساماندهی ناجیان غریق در شهرستان عباس آباد انجام شده وحقوق ناجیان بطور کامل پرداخت شده است، اظهار داشت: این شهرستان سال گذشته حدود۸غریق و حدود۲۰۰ نجات یافته داشته است و بازنگری طرح دریا وناجیان غریق به دستور فرماندار عباس آباد قبل از شروع تعطیلات نوروز انجام می شود تا با ساماندهی مناسب طرح دریا و ناجیان غریق، این تعداد غریق هم  در شهرستان نداشته باشیم.

رمجی به ورزش بانوان در شهرستان عباس آباد اشاره کرد وگفت: بانوان این شهرستان هم در زمینه ورزش توپی وغیر توپی فعال هستند، در ورزش توپی والیبال و درغیر توپی از ورزش  یوگا وایروبیک استقبال زیادی شده است.

وی به درخشش دانش آموزان شهرستان عباس آباد در عرصه های بین المللی اشاره و تصریح کرد: اعتقادمان این است ورزش زمانی نمو پیدا خواهد کرد که اداره ورزش وجوانان با آموزش وپرورش همگام باشد. بعد از کسب عنوان قهرمانی جهان صابر خانجانی در رشته کشتی میزبان تیم ملی کشتی کشور سریلانکا در شهرستان عباس آباد بودیم.

رئیس اداره ورزش وجوانان عباس آباد گفت:عباس آباد شهرستانی غنی در زمینه فرهنگی است و در حوزه برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان اداره ورزش وجوانان عباس آباد به اجرای برنامه هایی از جمله؛ برپایی جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، اعزام جوانان ورزشکار شهرستان به مسابقات قرآنی، جشنواره زنان ودختران فاطمی، همایش ارتباط موثر بین خانواده وجوانان، مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، همایش پیاده روی پرداخته است.

رمجی با بیان اینکه دانشگاه زمان توانمندی شهرستان عباس آباد را نشان خواهد داد ادامه داد:عباس آباد با داشتن قهرمانان در رده های استانی، کشوری وبین المللی در غرب استان درخشش بسیار خوبی داشته واین نشان دهنده ظرفیت بالای ورزش دراین شهرستان است.

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا