تيموريان به ليگ ستارگان می‌رود؟

بصیر،  هافبک تدافعي استقلال که با بازي‌هاي خوبش در فصل گذشته جايگاه ثابتي در ترکيب تيم ملي به دست آورده بود در اين فصل نتوانسته فروغ گذشته‌اش را تکرار کند و اين موضوع انتقادات کادرفني اين تيم خصوصا امير قلعه نويي را نيز در پي داشته است.

آندو تيموريان در حالي اين فصل به عدم پرداخت مطالباتش اعتراض مي‌کند که اين مساله در بين تمام بازيکنان وجود دارد و تفاوت آن با سال‌هاي گذشته در اين است که معمولا فتح ‌الله زاده بعد از چنين اعتراضاتي معمولا با فراخواندن بازيکنان ناراضي رضايت آنها را جلب مي‌کرد.

تيموريان در اين فصل تنها در چهار بازي فرصت ۹۰ دقيقه بازي کردن را به دست آورده و در بقيه بازي‌ها بعنوان يار تعويضي يا جانشين به ميدان رفته است. هافبک تدافعي استقلال در اين فصل از مجموع ۱۰۸۰ دقيقه، ۷۲۴ دقيقه براي آبي‌پوشان به ميدان رفته و سه کارت زرد هم دريافت کرده است.

آندو تيموريان در اين فصل هواخواهان گذشته‌اش را در هيات مديره ندارد و کادرفني هم طي بازي‌هاي گذشته اعتراض زيادي به عملکرد او داشته‌اند و با اين تفاسير بعيد نيست اين‌بار درخواستش براي جدايي از تيم بدون هيچ واکنشي به انجام برسد و شماره ۱۴ در نيم فصل ضمن جدايي از استقلال به ليگ ستارگان قطر اضافه شود.

سرژیک تیموریان، مدیر برنامه های آندو در این رابطه گفت:« صحبتهایی با مسئولین باشگاه انجام شده است. به احتمال زیاد شنبه آینده خیلی چیزها مشخص می شود.»

 
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا