عذرخواهی شهباززاده از قلعه نویی

بصیر، سجاد شهباززاده در خصوص پیروزی استقلال مقابل پارسه و اخراجش از این بازی توسط داور صحبت‌های زیر را انجام داد:

از بازی شروع کنیم. نیمه اول خوب نبودید. درست است؟

همینطور است. ما در نیمه اول گل زودهنگامی خوردیم و هر چه تلاش کردیم نتوانستیم گل بزنیم. با شروع نیمه دوم به خودمان آمدیم و خداراشکر که توانستیم به دور بعد صعود کنیم.

این روزها خوب هم گل می‌زنی…

خدارا شکر که شرایطم اینگونه است.مهاجم باید از فرصت‌ها استفاده کند و من هم از از فرصت ها استفاده می‌کنم و گل می‌زنم.از اینکه برای استقلال گل می‌زنم خوشحال هستم.

سبک‌ بازی تو هم خاص است،خودت را شبیه کدام بازیکن می‌بینی؟

هر بازیکنی استیل خاص خودش را دارد ولی من شبیه بازیکن خاصی نیستم. تلاش می‌کنم همان چیزی که در وجود دارم برای تیمم در زمین اجرا کنم.

چقدر برای رسیدن به تیم ملی انگیزه داری؟

من از همان ابتدا که به استقلال آمدم هدفم حضور در تیم ملی بود. انگیزه‌هایم را هم در زمین نشان می‌دهم و می‌خواهم دوباره به اردو‌ها برگردم.

از اخراجت توسط ترکی صحبت کن. به حق بود یا نه؟

من در نیمه اول یک کارت زرد به خاطر زدن تکل از داور گرفتم ولی فکر می‌کنم داور می‌توانست من را اخراج نکند چون در میانه میدان خطا کردم. البته کمی بی احتیاطی کردم ولی وقتی به بالا رفتم خیلی فشار رویم بود و از بچه‌های تیم و کادر فنی عذر‌ می‌خواهم چون می‌دیدم که تلاش می‌کنند تا جای یک بازیکن کمتر حس نشود.

برخورد گرمی هم با کریمی داشتی، او حرفی نزد؟

یک صحبت معمولی بود و با هم خوش و بش معمولی داشتیم.

بازی با صبا را چطور می‌بینی؟

ما دوباره باید به لیگ برگردیم و کار کمی سخت است.ما در لیگ اهداف بزرگی داریم و به خصوص اینکه این ۳ بازی آخر نیم فصل خیلی سخت است. باید تمرکزمان را برای این سه بازی بگذاریم تا نتیجه لازم را بگیریم.

 
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا