پنجعلی: فعلا درمورد جانشینی دایی حرف نمی‌زنم

بصیر، محمد پنجعلی در مورد جلسه صبح امروزش با حمیدرضا سیاسی اظهار داشت: من پیش از این حکم مدیریت تیم‌های پایه باشگاه را از سیاسی دریافت کرده بودم و جلسه امروزم برای تعیین شرح وظایفم بود که قرار شد در روزهای آتی وظایفم به شکل چارت اداری تحویلم داده شود.

وی اضافه کرد: من اگر چه از سمت سرپرستی پرسپولیس کنار گذاشته شدم اما با حفظ سمت مدیریت تیم بزرگسالان، مدیرت تیم‌های پایه را بر عهده گرفتم و در حقیقت مسئولیت‌هایم در باشگاه بیشتر شد.

سرپرست سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جلسات متعددش با سیاسی پیرامون چه موضوعاتی است، گفت: در جلساتم با سیاسی پیرامون مسایل مختلف مربوط به تیم بزرگسالان و باشگاه صحبت می‌کنیم، به طور نمونه او از من خواسته که اگر بازیکن ایرانی و یا خارجی خوب سراغ داشتم حتماً به باشگاه معرفی کنم.

وی یادآور شد: آنچه مشخص است پرسپولیس در چند پست نیاز به بازیکن باکیفیت دارد و تیم برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود. من این موضوع را به سیاسی گفتم و حتی اگر درخشان هم بخواهد به او نیز مشاوره فنی خواهم داد.

پنجعلی در خصوص اینکه گفته می‌شود او گزینه اول سیاسی برای جانشینی علی دایی بوده است، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در این مقطع به این سؤال پاسخ ندهم و در یک فرصت دیگر صحبت کنم. البته شاید هم اصلاً هیچ وقت در این باره حرف نزنم.

 
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا