استیلی: جلالی اهل جادو نیست

بصیر، حمید استیلی در مورد وضعیت تیم فوتبال راه‌آهن پیش از دیدار روز جمعه با سایپا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: دو بازی خوب با سپاهان و پرسپولیس انجام دادیم که در یکی از آنها پیروز شدیم و در دیگری شکست خوردیم.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل ما مربوط به خط دفاعی است، متأسفانه بازیکنان خط دفاعی ما آسیب دیده هستند و در بازی با پرسپولیس هم ابراهیم کریمی دچار آسیب دیدگی شد. مطمئناً اگر اوضاع خط دفاعی خوب شود آن‌وقت در نتیجه‌گیری نوسان کمتری خواهیم داشت. با حضور بازیکنان جوان و باتجربه در فاز هجومی فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم و در بخش دفاعی بهتر از این هم می‌شویم.

سرمربی راه‌آهن تصریح کرد: بازی با سایپا سختی‌های خاص خودش را دارد، این تیم با وجود بازیکنان، کادر فنی و مدیریت خوبی که دارد می‌تواند حریف سرسختی باشد. به خاطر عدم حضور دوربین‌های تلویزیونی در دو بازی گذشته، از روی فیلم‌های سایپا این تیم را آنالیز کرده‌ایم.

استیلی درباره آخرین وضعیت شیث رضایی و جفرسون خاطرنشان کرد: شیث رضایی باید پای خود را عمل کند و امیدوارم در تعطیلات ۵۰ روزه نیم‌فصل به جمع ما اضافه شود. جفرسون هم در تمرینات ما حضور دارد و نسبت به اولین روز حضورش در تمرین شرایط بهتری پیدا کرده است. در مجموع چند بازیکن خارجی را برای حضور در تیم‌مان مد نظر داریم.

وی در خصوص اینکه چه بازیکنانی در نیم‌فصل به راه‌آهن می‌پیوندند و آیا این تیم قصد جذب بازیکن ستاره‌ را دارد، عنوان کرد: همانطور که بارها گفته‌ام اولویت ما جذب مدافع است که البته می‌توانیم از بازیکنان جوان خودمان هم در این پست استفاده کنیم. اگر بازیکن ستاره‌ای بود که راه‌آهن را دوست داشت و قیمتش هم پایین بود او را جذب می‌کنیم اگر چه بیشتر تلاش می‌کنیم ستاره درست کنیم تا ستاره بخریم.

استیلی در واکنش به این سؤال که آیا در فوتبال ایران جادو و جادوگری وجود دارد، گفت:  خیلی نمی‌شود در این مورد با یقین حرف زد اما بعضی‌ها هستند که به این مسائل اعتقاد دارند. اینکه شایعه شده برخی از مربیان بزرگ مانند جلالی به این مسائل اعتقاد دارند را قبول ندارم. جلالی مربی خوبی است که اصلاً در این جریان‌ها نیست. به نظر من به جای پرداختن به این خرافات بهتر است هرچیزی را از خدا بخواهیم و به خدا اعتقاد داشته باشیم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا