تنها برای اتمام حجت با غربی ها مذاکره می کنیم/ آمریکا بزرگترین دشمن جهان اسلام است و به حصول توافق با آن هیچ امیدی نداریم

بصیر، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با سرویس سیاسی آفتاب ری؛ با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته ای تنها برای اتمام حجت ما با آمریکا و ذات غیرانسانی و وحشی و حیله گرانه غربی هاست، اظهار داشت: ما هیچ انتظاری نداریم که در این مذاکرات بتوانیم توفیقی حاصل کنیم، چراکه آمریکایی ها هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و به عهد خود پایبند نیستند و از طرفی بزرگترین دشمن ما و جهان اسلام محسوب می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب درخصوص مذاکرات در همان ابتدا فرمودند که من به مذاکرات خوش بین نیستم، این خیلی جمله هوشمندانه ای است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تبیین فرمایش معظم له پرداخت و تصریح کرد: این کلام دو نتیجه می تواند داشته باشد، یکی معنای ظاهری این جمله است که خوشبین نیستم یعنی آمریکایی ها رضایت نمی دهند و حقمان را نخواهند داد، که یحتمل همین است.

سردار نقدی همچنین افزود: معنای دیگر این فرمایش این است که موضع جدی ترین و موثرترین دشمن را در دنیا تضعیف کند. در هر صورت این موضع هوشمندانه ای است، اغوا همین است که معنای ظاهری این فرمایش را بگیریم چون ماهیت امریکا همین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت پیروزی با ملت ما خواهد بود، و ملت ما حجت را در این قضیه بر دنیا تمام خواهد کرد، و اگر مذاکره کنندگان همان طور که خطوط قرمز را رعایت کنند یکی از دو اتفاق میافتد یا آنها زیر بار عدالت و حقیقت نمی روند و ماهیتشان آشکار می شود و یا تسلیم می شوند که باز هم ماهیت آنها آشکار خواهد شد که چندین سال به ملت ایران ظلم کردند.

 

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا