هافبک‌ محروم آبی‌ها سکوتش را شکست

بصیر،  کریمیان در حال حاضر با استقلال تمرین می کند و امیدوار است مشکلش حل شود. این بازیکن گفت و گوی مفصلی در خصوص شرایطش انجام داد که می خوانید:

می توانستم سربازی ام را بخرم اما..

من ۱۰،۱۲ سال پیش کارت معافیتم را گرفتم و به خاطر صافی کف پایم معاف شدم. زمانی که من مشمول شدم می توانستم با یک میلیون و دویست هزار تومان سربازی ام را بخرم اما این کار را نکردم. هیچ عقل سلیمی نمی گوید که وقتی راه قانونی است از راه غیر قانونی وارد شوم. من در تیم های نظامی بازی کردم و مشکلی برای سربازی رفتن نداشتم. شاید بعضی ها بگویند در آن صورت در تیم نظامی نمی توانستم پول خوبی بگیرم اما آن زمان بازیکنان سرباز می توانستند پولی در حد قرارداد خودشان بگیرند. البته این مبلغ کمتر از پول قرارداد بود ولی فرق زیادی نداشت.

مثل بقیه دفترچه گرفتم

من هم وقتی مشمول خدمت سربازی شدم مثل بقیه دفترچه گرفتم و قصدم اصلا معاف شدن نبود. من به کمیسیون پزشکی رفتم و به خاطر صافی پایم من را معاف کردم و کارت معافیتم با پست در خانه آمد و حتی کارت هوشمندم را هم گرفتم.

اگر تخلف کردم حاضرم به زندان بروم

من می گویم اگر لابی کردم، اگر تخلف کردم و اگر پول دادم حاضر هستم طبق قانون محاکمه شوم و به زندان بروم. گردنم هم از مو نازک تر است اما اگر ثابت شود این کارها را نکردم به من بگویند چرا کارتم را باطل کردند؟ من در حال حاضر به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و از طریق وکیلم و قانون این مساله را پیگیری می کنم.

فدراسیون های دیگر مدیریت خوبی کردند

دامن زدن به مساله سربازها و رسانه ای شدن این موضوع شاهکار فدراسیون و سازمان لیگ بود. این مشکل برای تمام فدراسیون ها وجود داشت اما فدراسیون های دیگر با مدیریت بدون رسانه ای شدن مشکل را حل کردند. نباید اینطور با آبروی بازیکنان بازی می شد. اتفاقا مردم و رسانه ها می خواستند این مشکل حل شود اما با صحبت کردن در این رابطه این مساله ابعاد وسیعی گرفت.

این آمار بازی با کلمات است

در مورد شرایط استقلال هم باید بگویم هیچ کجای دنیا نمی گویند تیمی در ۸ بازی ۶ امتیازگرفته و این مساله معنا ندارد. ما در ۱۵ بازی ۲۴ امتیاز گرفتیم و در واقع مطرح کردن این مساله بازی با کلمات است و نباید اینطور محاسبه کنند. چرا ابتدای بازی که خوب امتیاز می گرفتیم کسی حرفی نزد. البته از مردم عذرخواهی می کنیم ولی از اول فصل بازیکنان محروم و مصدوم زیادی داشتیم. خود من ۵ هفته نتوانستم برای استقلال بازی کنم.

مشکل استقلال فنی و بدنی نیست

مشکل استقلال نه فنی است و نه بدنی.. من اصلا قبول ندارم که می گویند تیم از لحاظ بدنی افت کرده است. طبق آنالیزی که کردند در همان بازی دربی و بازی های دیگر بالای ۷ بازیکن استقلال بیشتر از ۱۱ کیلومتر دویدند. در بازی با ذوب آهن هم در ۹۰ دقیقه نه ۱۲۹ دقیقه این آمار صدق می کرد. مشکل تیم این مسائل نیست و تیم از لحاظ روحی و روانی تحت فشار است که باید آسیب شناسی کرد. در ۴،۵ بازی بعد از اینکه گل زدیم ،گل خوردیم که به خاطر نداشتن تمرکز و عدم مسوولیت پذیری ما بازیکنان است که امیدوارم از بازی با راه آهن تیم به اوج برگردد و با برد نیم فصل دوم را آغاز کند.

قهرمانی کارنامه خوبی دارد

من نمی توانم در مورد امیر قلعه نویی صحبت کنم و کارنامه او در موردش حرف می زند. وقتی او با این صراحت می گوید قهرمان می شویم حتما یک چیزی می داند. او تجربه بالایی دارد و بارها استقلال را قهرمان کرده است. او چند سال پیش هم در حالیکه استقلال هفدهم جدول بود این حرف را زد و در نهایت تیم را قهرمان را کرد.کسانی هم که انتقاد می کنند اگر به فکر منافع تیم هستند منصفانه نظر بدهند و انتقاد کنند و انتقاد سازنده خیلی هم خوب است. اما اگر دنبال منافع شخصی شان هستند که قضیه فرق می کند.

با استقلال تمرین می کنم

در حال حاضر هر روز با تیم تمرین می کنم تا آمادگی بدنی ام را حفظ کنم. امیدوارم مشکلم حل شود و بتوانم در ادامه لیگ استقلال را همراهی کنم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا