احتمال ماندن آندو در استقلال

بصیر، رضا صادق‌پور عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره جلسه امروز در این باشگاه در مورد وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: ما امروز در جلسه متممی هم داشتیم که به زودی این مسئله نهایی خواهد شد. اما اینکه جدایی آندرانیک تیموریان از استقلال نهایی می‌شود یا نه باید بررسی‌هایی صورت بگیرد و مقرر شد تا این بازیکن خواسته‌هایش را به صورت مکتوب اعلام کند تا انچه به صلاح هواداران، باشگاه و خود این بازیکن است در جلسه هیأت مدیره روز یکشنبه تصمیم‌گیری شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیموریان پیشنهاد خارجی هم دارد یا نه افزود: قرار شد همه این مسائل به صورت رسمی به باشگاه اعلام شود اما به هر جهت باشگاه استقلال این اختیار را دارد که به نفع خودش حرکت کند و باید در مسیری باشیم که منفعت باشگاه استقلال هم لحاظ شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود از تیموریان خواسته شده راهی تیمی شود که حریف مستقیم استقلال در راه قهرمانی نباشد، گفت:‌ من درباره تیم‌های قوی و ضعیف حرفی نزدم اما مسیر ما به سمتی خواهد رفت که تصمیمی اصلح گرفته شود تا ما هواداران و آندو تیموریان تصمیم درستی بگیریم اما آندو رضایت داشت که در این فضا تصمیم‌گیری شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چند درصد احتمال ماندن تیموریان در استقلال وجود دارد، اظهار داشت: ۵۵درصد احتمال می‌دهم تیموریان در استقلال بماند.

وی در مورد لیست ورودی بازیکنان استقلال در نیم‌فصل دوم هم افزود: در روزهای آتی قرار شد قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست ورودی را به افشارزاده بدهد و کمیته نقل و انتقالات هم در راه جذب این ورودی‌ها فعالیت کند اما فعلاً لیست مازاد نداریم.

صادق‌پور درباره اینکه وحید طالب‌لو در لیست استقلال هست یا نه‌، گفت: باید اجازه بدهیم ابتدا لیست ورودی‌ها بیاید و بعد بتوانیم مستند حرف بزنیم.

وی درباره وضعیت هاشم بیک‌زاده و اینکه آیا در جلسه امروز درباره این بازیکن حرف زده یا نه،‌ گفت: مباحث ما امروز فردی نبود و درباره سرفصل‌های کلی برای نیم‌فصل دوم صحبت کردیم و اینکه چه فضایی ایجاد کنیم تا هواداران شاد شوند و امیدوارم بتوانیم روزهای ایده‌آلی برای استقلال فراهم کنیم. 

صادق‌پور در پایان درباره شعارهایی که برخی هواداران علیه ملی‌پوشان این تیم در بازی با راه‌آهن سر دادند، تصریح کرد:‌ مدیران باشگاه استقلال همیشه حمایت خود را از ملی‌پوشان باشگاه در سرلوحه کار قرار می‌دهند.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا